A levelezős diploma nem diploma?

Kacsa11 # 2008.09.17. 08:15

bocsànat kedves kbs, nem érzékeltem a zavart az eröben, ezért nem tudtam, hogy érzékenységességed jelen van...:)

ehhez csak annyit füznék hozzà, hogy nekem is magyar diplomàm van...
nevezhetem akkor önkritikànak?

de tényleg mondja màr el nekem valaki, hogy mit teszi miskolcot különbbé az ELTE-nél vagy kecskemétet szegednél? vagy forditva...vagy bàrmelyiket bàrmelyiknél...

Yvett # 2008.09.17. 08:13

Üdv mindenkinek...

Hát kommnetálnám az itt leírtakat, mivel levelezős joghallgató vagyok.

Szóval, egy-két leendő kollegával, kolleginával sajnos nem tudok egyet érteni, már csak azért sem, mivel fogalma sincs arról, - mivel nappalis...yuhhiii- hogy, hogyan oktatnak levelező tagozaton. Pusztán kezdésnak ajánlom az órarendek összehasonlítását, hogy nappalin és levelezőn mennyi óraszámba oktatják az egyes tárgyakat, továbbá ajánlom a kollokvium tételsorok összehasonlítását, illetve ugorjon be egy olyan vizsgára ahol nappali és levelező együtt folyik. Nem egyszer s kétszer volt rá precedens, hogy egy nappalist hamarabb átengedtek mint egy levelezőst, és a tanárt marhára nem érdekelte, hogy a gyerek oviba, és esetleg dolgoznia kell.

Továbbá, egy nappalisnak semmi dolga, - lehet gyakornok éppen - míg valaki nem azért jár levelezőre mert annyi ideje van, lehet esetleg dolgozik, vagy másoddiplomát szerez. (itt megjegyezném, hogy levelező tagozaton, sok az olyan hallgató aki az Igazságszolgáltatás területén dolgozik, lehet bíróság, ügyészség, ügyvédi iroda)

Míg én első évfolyam óta gyakornokként is tevékenykedem - mellette főállásba dolgozom, és vizsgázom, úgyan abból mint a nappalisok, de igaz csak heti egyszer járok be órára, ezért lehet nekem mélyebben kell elolvasnom az anyagot, mert az idő rövidsége miatt, az órai előadásból kimaradt, míg nektek mindenre van idő.