Gyorshajtás


best_01 # 2011.03.16. 19:23

Üdvözlet!

Gyorshajtásért jött büntetés, de nem nekem, így kitöltöttem a formanyomtatványt, amiben átvállalom, tehát a kocsi tulaja mentesül.
Kérdésem, hogy mennyit kell, hogy várjak, hogy a nevemre megérkezzen a büntetés?
Van lehetőség valamilyen úton-módon mentesülni?
Azért kérdem, mert egyetemista diák vagyok, családommal élek, saját keresetem nincs, így nagyon nehezen tudom összeszedni a 30ezer ft-ot erre.
Ha esetleg valakinek van ilyen tapasztalata, kérem ossza meg velem!
Köszönöm szépen!

Üdv, best

simcsika # 2011.03.09. 14:03

Tisztelt Jazzi,
Én is hasonló ügyben fellebbeztem, de a II. fokú határozatban módosították a helyszínt, persze ott sem készülhetett a fotó, a 18/2008 (IV. 30) I. melléklet 1.8
kimondja, hogy a képfelvétel rögzítse az ellenőrzés helyének meghatározásához szükséges adatokat.
Az én ügyem jelenleg a bírósági szakaszhoz közelít. Szerintem a helymeghatározásnak egyértelműnek és bizonyíthatónak kell lenni. Ilyen csak a "mesében" és a rendőrségnél van hogy a cím (utca házszám)és a GPS koordináták eltérő helyszínt adnak, és a rendőrség azt írja a határozatban amelyik tetszik. Majd a bíróság dönt.

csegi # 2011.03.08. 07:04

Tisztelt Jazzy!

Már írtam korábban, hogy a trafis gondokhoz nem nagyon értek. Annyit tudok, hogy a gps-koordináták a trafi helyét jelöli, nem a kocsiét. Az utca nevét pedig nagy valószínűséggel elírták. Nem gondolom, hogy átverés lenne.

Jazzy # 2011.03.07. 13:19

Üdvözletem Mindenkinek!

Szeretnék egy kis segítséget kérni, nem mindennapi sztorim van.
2011.02.24-én gyorshajtással bemértek Bábolnán az Igmándi úton.