ildo50
Írjál nekem egy mail-t, a sötétkék csík jobb végén kattints!Akkor el tudom küldeni Wordben.
Üdv: Korall (53-as nö)
ildo50
Írjál nekem egy mail-t, a sötétkék csík jobb végén kattints!Akkor el tudom küldeni Wordben.
ildo50
Még csak futtából néztem meg a tervezetet, azt hiszem igen, a 62-ik szülinapodig, de figyeld a beírásokat, ki hogy látja, mert nem akarlak megtéveszteni.
Kedves Korall 54! Tudnál bválaszolni a lentebbi kérdésemre?
Kedves Korall54! Én sem tudom megnyitni a PDF-et.
Kedves Fórumozók!
Aki a PDF-et konvertálni akarja Word-be, a megnyitott fájl-t jelölje ki (mindent kijelöl paranccsal), azután másolás, beillesztés egy már előre megnyitott Word dokumentumba. Bocs a profiktól, én is amatőr vagyok.
Aki semmiképpen nem tudja a PDF-et megnyitni, írjon nekem, és csatolva elküldöm Wordben.
Kedves mindenki! Valaki tudna válaszolni a kérdésemre? Előre is köszönöm.
50-es születésű nő vagyok. 2007.12.hóban mentem előrehozott öregségibe. 2012. január 1-én még nem fogom betülteni a 62. évemet, csak 2012. októberében. Tehát az 50-es születésüeket kiveszik az öregségi nyg. ellátottak köréből és átminősítik szociális ellátotakká?
Köszönöm, Korall54.
Mentem volna 57 évesen, de nem volt 37 évem, még most sincs :) December 31-én lesz 36 évem és 177 napom, az egyetemi évek beszámításával.
Kedves Gitta52!
Köszönöm a gyors segítségedet!
Nem tudom megtenni, amit javasoltál, mert ez a laptop, amit használok, munkahelyi és csak a rendszergazda tud engedélyezni bármilyen változtatást a gépen!
Az én saját asztali gépem meg rossz és sajnos az is marad, még sokáig!
Üdvözlettel: János
negyvennyolcas