Nyelvvizsga

browneyesburn # 2013.05.05. 20:23

Sziasztok! Joghallgató vagyok, de idén végzek emellett angol-francia szakon(BA), és azt szeretném eldönteni, hogy vajon melyik képzést lenne érdemesebb elvégezni,ha később mindenképpen nemzetközi szervezetnél/nemzetközi ügyvédi irodánál, esetleg minisztériumban szeretnék elhelyezkedni: gazdasági és társadalomtudományi szakfordító és tolmács(angol-francia) vagy angolszász jogi szaktanácsadó és szakfordító, esetleg csináljak egy MA-t nemzetközi tanulmányokon?

Sherlock # 2013.05.07. 07:39

Azt tudod hogy a nemzetközi szervezetek és nemzetközi ügyvédi irodák olyan távol állnak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől?

Kovács_Béla_Sándor # 2013.05.07. 11:22

De ő nem jogász akar lenni, hanem, tolmács vagy szakfordító. Az meg nagyjából ugyanaz mindenütt.

Sherlock # 2013.05.07. 12:51

Az meg nem élet, a legjobb tanács amit kaphat hogy ne az legyen.

wers # 2013.05.07. 12:56

mármint a fordítás, tolmácsolás nem élet?

Sherlock # 2013.05.07. 13:04

Nemzetköziknél? Nem.

browneyesburn # 2013.05.19. 07:13

Igazából nem szeretnék tolmács lenni, fordításokat szívesen vállalnék nyilván a fizetésem kiegészítése érdekében. Tudom, hogy a nemzetközi szervezetek és a nemzetközi ügyvédi irodák különböznek, igazából mindenképpen olyan állást szeretnék, ahol a biztos nyelvtudásom előnyt jelent, mert 3 felsőfokúm van. Tolmácsokat nem tudom, hogy alkalmaznak-e egyáltalán manapság, azt is hallottam, hogy gyakorlatilag nem. Tehát én inkább arról érdeklődnék, hogy ha valaki jogászként szeretne elhelyezkedni, melyik képzést lenne kiegészítésképpen elvégezni szakmai szempontból?

szuki # 2014.02.11. 18:16