Tisztelt Tóth Attila!
Ha kereskedő volt az eladó, akkor Ön tulajdonossá vált akkor is, ha a kereskedő korábban nem a tulajdonosától szerezte meg.
Tisztelt Tóth Attila!
Ha kereskedő volt az eladó, akkor Ön tulajdonossá vált akkor is, ha a kereskedő korábban nem a tulajdonosától szerezte meg.
Tisztelt vorak!
Célszerű írásban elismertetni a eladóval a hibás teljesítést és azt is, hogy vállalja a kocsi javítását vagy javíttatását. Ha erre nem hajlandó, akkor Önök javíttathatják meg az ő kontójára.
Ha a bontás mellett döntenek, akkor ezt az eladó intézze.
Tisztelt Viktor Csaba!
Meg tudja oldani, csak az eladó tulajdonosi minőségét is okirattal kell tudnia igazolni. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy minden korábbi tulajdonos nevére szóló adásvételi szerződést be kell csatolnia a nyilvántartásban megnevezett tulajdonosig visszamenően.
Tisztelt Cím!
Van egy olyan problémám,hogy októberben vásroltunk egy autót. Ami hengerfejes lett. Ebben az esetben ennyi idő után milyen lehetőségeink lennének?
Előre is köszönöm a segítségét!
Tisztel Uram!
Vettem egy régi autót vidéken, és a hazaúton kiderült, hogy motorhibás, mire haza értünk már se víz se olaj nem volt a kocsiban és az akkumulátor is lemerült.
Az eladó eleinte elzárkózott, aztán, hogy feljelentettük, hajlandó volt tárgyalni, hogy majd elszállítja és megcsináltatja a kocsit.
Nem igazán megbízható egyén, van-e jogunk itt megcsináltatni és benyújtani a számlát? Vagy, ha eladnánk bontásra, át kell-e íratni az autót? Két napja van nálunk az autó.
Tisztelt Ugyved Ur!
Kerdesem lenne egy folyamatban levo adas-vetellel kapcsolatban. A jelenlegi szituacioban egy kereskedovel allok kapcsolatban akinel lefoglaloztam egy 3 millio forint erteku autot, es ennek fuggvenyeben mar az atiras a nevemre is megtortent.
Viszont amikor mentem volna, hogy elhozzam az autot, a kereskedo felhivott es kozolte velem, hogy akitol az autot vette 2 honappal ezelott most kozolte vele, hogy az auto amit eladott nem az o tulajdonaban allt, hanem az edesanyjae volt, es tudta nelkul adta el, de vissza szeretne most vasarolni, ugyanis az edesanyja meg nem tett feljelentest.
Ezen a napon fuggoben maradtunk a kereskedovel, majd masnapo kaptam a telefont, miszerint a kereskedo ugyvedje utananezett, es az adasvetelnel nem szukseges jelen lennie a tulajdonosnak, illetve ha mar legalabb 2 adas-vetel tortent (jelen esetben tulajdonos lanya - kereskedo, majd kereskedo - en ) mar nem vehetik tolem el az autot, ha megvasarolom.
Ezzel kapcsolatban szeretnem kerni tanacsat. Erdemes-e az autot tenyleges megvasarolnom? vagy lepjek vissza a veteli szandekomtol?
Koszonettel:
Toth Attila
Tisztelt Cím!
Egy barátom vásárolt egy Citroen Berlingo tipusú 5 személyes autót,amit megszeretnék tőle vásárolni.
A probléma az hogy az eredeti tulajdonosa,tehát aki a törzskönyvben szerepel,óta a harmadik kézben van az autó átírás nélkül.
Megtudom e oldani hogy a nevemre kerüljön az autó anélkül hogy arra keljen várnom,hogy mindenki átírassa,aki ezt nem tette meg?
Köszönettel:Vikor Csaba
Tisztelt Cím!
2013.08.23-án vásároltunk autókereskedésben egy 2003-as peugeot 307-es autót. Frissen vizsgáztatva kaptuk meg (vizsga 2015. 06.hó-ig érvényes rajta) minden műszaki adat el lett mondva csak egy apróságot hagytak ki , hogy az időszakos cserék nem lettek végre hajtva az autón . 157000 km van benne a vezérműszíjat 120000 km után kell cserélni. Egy hibát mi is elkövettünk az apró betűs részt a felsorolás végén nem olvastuk el. Most ott tarunk , hogy az autó 01.08-án vezérműszíj szakadás miatt megállt a javítás költsége kb.200000 Ft amit az eladó ránk hárít mivel ez kopo alkatrész meg különben is az adat felsorolás végén ott az apró betűs záradék. Én el ismerem , hogy mi is hibásak vagyunk hogy nem olvastuk végig tüzetesen betűről - betűre a jegyzéket , de az eladó is mivel szólnia kellett volna a hiányzó felülvizsgálatokról. Kérdésem van -e esélyünk arra , hogy a javítás költségét az eladó autó kereskedésre hárítsuk?
Tisztelt Dr Guba
Nem biztos hogy egyedi a szituációm amit most leírok de mégis próbálok tanácsot kérni öntől mi tévő legyek.
2013.10.29.én le foglalóztam az autót és
2013 november 6.án voltam átvenni az Olaszországból kereskedő által behozott Opel Insignia 2010-es 2.0cdti Ecoflex 3.7 m ft értékű autót.Mivel külföldön dolgozom(Hollandia) így útnak is vágtunk ment minden simán használtam az autót 5 e km kb.
Majd 12.24.én reggel ünnepekre bepakolva az autóba az autó Németországban megállt.Szerencsére mindenféle személyi sérülés nélkül egyszerűen leállt a motor és félre tudtam húzodni, segítséget hívtam nem kevés összegért elvittek a legközelebbi Opel szervízhez ami természetesen az ünnepi nyitvatartásra tekintettel zárva volt.
A következő lépés segitőkész kútkezelők a szerviz mellett
ajánlották hogy esetleg béreljünk autót és menjünk tovább azzal hagyjuk ott az autó kulcsát és majd 12.27.én pénteken odaadják a szervizeseknek nekem csak fel kell hívjam a szervizt és lebeszélem velük mi a probléma.Útnak is indultunk a bérautóval.Ez így is volt azt mondták a német Opel szervízben motor cserére tippelnek.Akkor még nem hittem nekik.Kerestem szállítót aki hazahozta az autót nem kis pénzért 1200 kmről.És sajnos igazuk lett a németeknek.Itthon szét lett szervizben szedve a motorja az autónak és kiderült hozzá volt már nyúlva a motorhoz javítva volt és a szerviz elmondása szerint nem szakszerűen.Hozzáteszem megvétel előtt leinformáltam az autót a szervizkönyvbe bevezetett minden dolog benne volt az opel rendszerébe itthon, a motorjavításáról sehol nem volt semmi.Konkrétan a kettes hengernél a főtengely csapágya eltünt a motorban és szét ment az olaj rendszerben mindenfele a turbo is megszorult.A szervíz azt mondja komplett motor és turbo cserére szorul a gépjármű.
A kérdésem az lenne hogy milyen anyagi felelősség terheli a kereskedőt ilyen esetben?
Én szeretném visszakérni a vételárat és nem szeretném ezt az autot látni többet, ha lehet akkor még az auto hazaszállítási díjait is.
Válaszát előre is köszönöm
Üdvözlettel Pap Lénárd
Becsaptak?!
Tegnap vásároltam hivatalosan adásvételivel használt gépjárművet, egy magánszemélytől Szigetszentmiklósról. Ma mentem volna átíratni az autót a Egri területileg illetékes okmányirodába. Ott közölték, hogy nem írható át, mivel terhelve van. Konkrétumot nem mondtak, mert állítólag nem mondhatnak. Azt javasolták, hogy keressem fel az eladót. Az eladó azt mondta, hogy kb. 60.000 Ft. parkolási bírság van rajta, amit "elfelejtett+
" közölni velem, az autó eladásának pillanatában. Viszont ígéretet tett, hogy rövid időn belül elintézi/lerendezi. Kérdésem a következőek lennének:
Mit tehetek, ha ez mégsem történik meg, illetve, Ő lejelentheti-e így is a gépjárműve eladását, az ottani okmányirodában (Azaz kell-e fizetnem késedelmes átírási bírságot)? Valamilyen kényszerátírásra van-e lehetőségem, ha Ő nem rendezi a parkolási csekkjeit? Válaszait előre is köszönöm!
Tisztelt Cím!
Használt autó vásárlással kapcsolatban lenne kérdésem.
Miután megvásároltuk az autót, elvittük az általunk ismert szervízbe, hogy átnézessük. Ebben a szervízben műszaki vizsgáztatás is folyik. Az autót egy héttel az eladás időpontja előtt a régi tulajdonos leműszakiztatta. A szervízben viszont olyan hibákat észleltek az autón, melyekkel az egyáltalán nem mehetett volna át műszaki vizsgán. Az autó 800.000,-Ft-ba került, javításra eddig 400.000,-Ft-ot költöttünk. A kérdésem az lenne, hogy érvényesíthető-e ebben az esetben valamilyen kárigény a régi tulajdonossal kapcsolatban,mivel az autó a régi állapotában át sem mehetett volna a műszaki vizsgán.
Válaszukat előre is köszönöm, üdvözlettel: Tünde
Tisztelt Serlok2!
Esetleg tehettek volna. Most már valószínűleg nem. A polgári perben ugyanis bizonyítani kell. Jelen esetben maga a jogosult tette lehetetlenné a bizonyítást azzal, hogy addig várt az igénye érvényesítésével, ameddig a szerződéskötéskor fennálló helyzet rekonstruálása már nem lehetséges.
Tisztelt Ügyvéd úr
Kérdésem az volna hogy vásároltam áprilisban egy autót öcsémnek amivel összesen annyit mentünk amennyit a kereskedő és a szerelő között megtettünk. Mert gondoltam legyen első a vezérmű szíj cseréje a szerelő beállt a műhelybe és eközben kiszakadt a váltóból egy darab a kiló méter spirállal együtt. A spirál vége teljesen le volt darálva. Folyt az olaj a hengeren ezt láttuk is de erre csak most lett öcséméknek pénze hogy ezeket rendbe hozassa És a másik váltó beszerelésére is. Ők Németországban dolgoznak és kb. fél évente tudnak haza jönni. az autó 330 000 ft-ba került. További most észrevett hibája: levette a szerelő a hengerfejet és a tömítés (fbs) ragasztóval volt visszatéve a hengerfejtömítés és a ragasztó belefolyt a vízjáratok is.
Rendkívül gány barkács munkával lett összerakva. És erről természetesen ő nem tájékoztatott.
Tehetünk e bármit még a kereskedő ellen? 330000 volt az autó de már most kb. 600000 nál tart és a szerelő azt mondta hogy ha kész is lesz messze ne vigyük.
Ebből a tényvázlatból éppen az hiányzik, ami alapján a hibás teljesítés megítélhető lenne.
Murphy törvénykönyve szerint, ami elromolhat, az el is fog romlani. A kérdés tehát csak a nap és az óra.
Persze, ha a kocsi három éves és 60 ezer km van benne, akkor lehet alapos a követelés.
Kedves guba"!
Átlapoztam kicsit a fórumot, így már tudom, hogy hibás teljesítés címen lehet kártérítési igényt benyújtani, de szeretnék tájékozott lenni, pontosan milyen paragrafusra hivatkozzak?
Az én történetem a következő:
Megvettem a tulajdonos banktól édesapám volt céges autóját. A leadás előtt közvetlenül volt 20ezres szervízen, kötelezők + EGR szelep cserélve, azon kívül minden tuti. 1800 km ment még bele a leadásig (jegyzőkönyv készült róla, ebben csak külsérelmi nyomok vannak felsorolva a hibalistán, illetve hogy leállításkor ránt, de ez az 1.8TDCi Focus új kora óta így állt le), ezután 3 hét állás a Duna Autó telephelyén; az igazságügyi szakértő belőtte az árát, majd jelentkeztem rá. Két héttel később elhoztam az autót trélen (ki volt vonva ideiglenesen a leadást követően), majd állt még egy kerek hetet, míg ma végre el tudtam intézni az átírást és a forgalomba helyezést.
Az első úton két hiba is jelentkezett: motorhiba, majd a motor érezhető nyomatékvesztése + ABS/ASR hiba, miután a jeges úton egy fékezésnél nem kapcsolt be az ABS. Ezután rögtön elvittem abba a márkaszervízbe, ahova édesapám hordta 5 évig: valószínűsíthető bebikázás miatt tárolt egy sor hibaüzenetet, az ABS/ASR is egy ilyennek bizonyult, miután törölték és működött. A motorhiba viszont megmaradt, a hibakód-olvasó szerint turbo! Hogy pontosan melyik része, holnap derül ki, de az biztos, hogy valami szétment benne.
Ezzel kapcsolatban szeretnék majd kártérítést kérni az eladó Banktól, remélem jogosan.
Köszönettel:
Tamás
Jótállás nem terheli, hibás teljesítésre hivatkozással lehet fellépni ellene főszabály szerint hat hónapon belül. Ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva hat hónapon belül belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt dolog esetében a teljesítés időpontjától számított három év.
Tisztelt ügyvéd úr!
Arról szeretnék érdeklődni,hogy vettem egy kisteherautót magánszemélytől,és az esetleg felmerülő rejtett hibákért meddig terheli az eladót a garancia?
Semmit nem kell tennie.
Tisztelt Ügyvéd Úr !
November 27-én eladtam egy 2007 Toyotát.A vevő kettő nap után felhívott ,hogy ki kell cserélni az injektorokat.Kértem ,hogy menjünk el a Toyota szervizbe ahol eddig( 2007 óta) szervizelve volt az autó ,hogy nézzék meg.A szervizben nem találtak semmi hibát de ha pontos mérési adatot akarunk akkor adnak időpontot.Erre a vevő azt mondta az autó állandó használatban van és nem ér rá,különben sem hisz a szervizeknek.Alig pár óra múlva felhívott ,hogy a saját szervizes(gondolom valami sufni szerviz) ismerőse szétszedte az autót két napig ugyan nem tud közlekedni vele de majd felhív mennyibe került a javítás.Nem tudom mit tegyek.Az autó 150 000 nagy szerviz után 156 000 kilométerrel lett eladva.
Mit tehetek?
Tisztelettel:NAttila
Nem annyira rejtett hiba, de talán jó ide is.
Hogyan lehetséges az, hogy a gyártási év 2010, de a motorkód alapján a gépjárművet csak 2008-ig gyártották? Eredetvizsga rendben, okmányirodai ügyintézés rendben. Hülye vagyok?
A kereskedővel szemben fel lehet lépni szavatossági alapon, és mivel itt fogyasztási szerződésről van vélhetőleg szó, ezért a jótállással lényegében megegyező feltételekkel lehet igényt érvényesíteni.
A hiba mibenléte persze lényeges körülmény.
Azt javaslom, hogy keressen fel egy ügyvédet, mert ezt már nem lehet internetes fórumokon szerzett tanácsokkal kezelni.
Tisztelt Ügyvéd Úr,
2013 szeptemberben vásároltam egy alig több mint egy éves autót. Az autót garanciával és szervizkönyvel árulták, sajnos nem gondoltam hogy be fognak csapni így ezek (szervizkönyv, garancia könyv) a szerződésbe nem kerültek bele, a kereskedő folyamatosan hitegetett hogy majd küldi a szerviz és az autó átadásnál ezeket a papírokat átadja, ez akkor sem történt meg. Ezek után még hitegetett néhány hétig az én megkeresésem után. Az autónak nagyobb problémái jönnek elő, a legnagyobb egy kb 400.000 HUF-os tétel, amit ilyen idős autó esetén garanciálisan javítanának normál esetben, de kiderült hogy az autót sosem vitték szervizbe, így a garancia sem él. A kereskedő azóta leteszi a telefon a megkeresésekor arra hivatkozva, hogy nem ér rá. Korábban szóban említette szóban, amikor a hibát jeleztem neki hogy "meg tudunk egyezni". Azóta többször próbálkoztam telefonon, írásban. A panaszomat írásban is megtette kártérítési igényemet benyújtva. Mit lehet tenni ilyen ebben az esetben? Mit javasolna?
Köszönöm gyors segítségét.
Tisztelt Ügyvéd Úr!
11.09-én eladtam egy diesel opel omega autot,én 20000 km-t mentem vele nem ette a vizet és nem is forralta,a vevö felhivott 11.17-én hogy az auto hengerfejes mert fujja a vizet a kiegyenlitö tartályon és forralja is,amikor az adásvétel történt kipronáltuk városban is és autopályán is nagyobb sebességnél,mondanom sem kell tökéletes volt nem ette a vizet megnézte a tartályt és nem forrt holott a motor üzem meleg volt,tetszett neki és hazavitte tölem 100 km-re lakik hazaértek gond nélkül nem történt semmi baj mert nem hivott fel.Csak tegnap hogy ö megtett 700 km-t az autoval és hengerfejes lett,volt szerelönél és azt mondta neki hogy az auto honapok ota ilyen.Én németorszégba jértam vele gond nélkül.Az én szerelöm azt mondta hogy egy diesel motornal az is gondot okozhat ha hidegen jol meghajtják,és ezt ö is megtehette a 700 km alatt.Szeretné ha kifizetném a javittatását,amire én nem vagyok hajlandó mivel nálam jó volt az autó és szerintem ö tette tönkre a 700 km alatt.Segitsen most kinek van igaza.
Elöre is köszönöm.Attila
Üdvözlöm,
Problémám a következő lenne. Másfél hete vettem egy Mini One típusú autót. Gyári fényezésűnek adta a magánszemély akitől vettem.
Azóta kiderült (megmérettem), hogy a balos ajtó fényezett, és számomra rejtett hibák is kijöttek.
Az autónál elmegy néha a szervó, furcsa zizegő hang hallatszik leállítás után is ( 1 óra múlva is). Plusz arról is elfelejtettek nyilatkozni, hogy 2 hangszóró is cserére szorul, mivel recseg és a világításkapcsoló sem működik tökéletesen, 10-ből egyszer nem kapcsolja le a világítást.
Mit tehetek? Jogi útra tudom vinni a hibákat? Vigyem el szakszervizbe és ott kérjek árajánlatot a javításra?
Előre is köszönöm a választ.
Csaba
opelcorsa
lehet a szerelőd le akar húzni a szelepszár szimeringhez nem kell fúrni a blokkot mert azok a hengerfejben vannak. jól megy a kocsi? mert ha igen akkor lehet tényleg megúszható azok cseréjével. ha gyenge erőtlen akkor a gyűrűk kopottak de akkor is megúszható gyűrűzéssel, és olyankor a csapágyakat sem szabad kispórolni. kérdezz meg másik szerelőt. (amúgy a motorcsere manapság tényleg olcsóbb csak a papír munkával van némi ügyintézés.
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
COOKIE_SUPPORT | 1 year | Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket. |
JSESSIONID | JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak. | |
PHPSESSID | Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik. | |
SERVERID | Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is. | |
viewed_cookie_policy | 1 year | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
Gdyn | 1 year 1 month | Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják. |
GUEST_LANGUAGE_ID | 1 year | Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_ga | 2 years | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához. |
_gat_UA-112481-1 | 1 minute | Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken. |
_gid | 1 day | Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában. |
UID | 2 years | No description available. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3session | 2 days | Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják. |
fr | 3 months | A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek. |
Gtest | 1 year 1 month | Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában. |
i | 1 year | Nincs információ. |
IDE | 1 year 24 days | A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg. |
mc | 1 year 1 month | Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal. |
test_cookie | 15 minutes | Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál. |
YSC | session | Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál. |
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
_goa3test | 2 years | No description available. |
_ia_uid | 5 months 27 days | No description |
_ia_version | 5 months 27 days | No description |
CONSENT | 16 years 6 months | No description |
INX_CHECKER2 | 16 years 6 months | No description available. |
legacy-psid | No description available. | |
nxdigitolvasosession | No description | |
psid | session | Nincs elérhető információ. |
yt-remote-connected-devices | never | No description available. |
yt-remote-device-id | never | No description available. |