Gyorshajtás


eurosolar # 2012.03.28. 10:28

Az egész magyarországi jogrendszer egy nagy vicc! Pont, mint ez a kép.

Én a helyedben nem csak fellebbeznék, hanem az ügyészségen is feljelenteném őket csalás, okirathamisítás, stb. miatt.

Viszont rám ne hallgass, mert pont olyan laikus vagyok, mint Te.

sylvester # 2012.03.28. 08:25

Kedves Fórumozók!

Olvasgattam ezt az oldalt és lenne egy problémám, remélem valaki, aki szakértő az ügyben tud nekem segíteni.
Gyorshajtás miatt lefotóztak, de elég érdekes kép készült:

http://kepfeltoltes.hu/…ltes.hu_.jpg

Ez jogerős lehet szerintetek?
Látszik a kocsi is meg minden de a rendszámom egy vicc ahogy rajta van.. bármikor csinálok ilyet képszerkesztővel, viszont a 30ezres csekk jött és ha a fellebbezést is elbukom akkor 35ezer mínuszban vagyok.
Véleményeket kérek.
Előre is köszönöm!

eurosolar # 2012.03.27. 12:10

Úgy látszik most ezzel a trükkel próbálnak pénzhez jutni. Fura, hogy semmi más nem látszik a rendszámaitokon, pedig van ott még elég matrica, felségjel, stb.

Gabicsek # 2012.03.27. 11:25

Olvass vissza csak négy bejegyzésnyit!

Gabicsek # 2012.03.27. 11:24

Én megpróbálnám megfellebbezni. Tudomásom szerint nem csak a rendszámot, hanem a gépjármű típusát is tudni kell beazonosítani.

ptcruiser # 2012.03.27. 09:25

Kedves járatosabb kollégák!

Alapvetően egyszerű a kérdésem: a rendszám látszik, de a gépkocsi típusa nem beazonosítható a fényképfelvételen, ami a gyorshajtásról készült esti órákban (sötétedés után). Sőt, a rendszám is kevésbé olvasható...

http://kepfeltoltes.hu/…ltes.hu_.jpg

Érdemes-e fellebbeznem illetve mire lenne célszerű hivatkoznom indoklásul?

A válaszokat köszönöm!

ptcruiser

Véleményem # 2012.03.24. 16:22

HoT80

Élj vele... semmit nem vesztesz, blsz-hez hasonló a helyzet.

eurosolar # 2012.03.24. 15:22

Naná!

HoT80 # 2012.03.23. 18:02

Sziasztok!

Blsz-hez hasonlóan én is egy érdekes trafipax által készített fotót kaptam.