Ingatlanügyek


Kovács_Béla_Sándor # 2022.01.14. 15:40

Mintha egy dalnak a zenéjét próbálnád elmondani...

Doze # 2022.01.14. 15:14

Sziasztok egy érdekes problémával szembesültem a szomszédommal. A helyszínrajz nem tükrözi a jelenlegi állapotokat. Mind a két tulajdoni lap le lett kérve (a telek meg lett osztva úgy 15 éve), de a telekhatár nem jó. A nm sem stimmel a portáknak. A tulajdoni lapon nálam a fejlécben 599nm van, neki 2025nm... de a római 3. pontban neki és nekem is terület módusulas van írva.. nekem 766 ról 1080-ra, neki 2200 rol 1738nm.. az 1080nm, és az 1738 lenne a valós... a kérdés miért nem lett akkor a fejlécben módosítva, és gyanítom ezért terkepmasolat sem jó... fel kellene méretnünk méretnünk közösen?

Kati67 # 2022.01.07. 12:28

Szomorú örökös
Ahogyan ebben a topikban írtam, úgy tapasztaltam, hogy eltűnt a másikban megírt kérdésem. Nem találtam ott, és nem is tudtam új hozzászólást írni. Aztán megpróbáltam ebben a topikban, itt megengedte.
Kezdő vagyok, valamit nem értettem valószínűleg.

Gazda90 # 2022.01.06. 07:35

Üdvözletem.

a következő eset kapcsán kérném a véleményeteket !

Termőföld haszonbérleti szerződés illetékes önkormányzatnál tőrténő leadás határideje kapcsán :
Vázlat a következő :
Kifüggesztett HB szerződés jog gyakorlására nyitva álló utólsó határideje 2021.11.02. napja volt. Ekkor az önkormányzatnál szünetel az ügyfélfogadás. Elfogadó nyilatkozatot hivatalosan ezen a napon átvehetne az ügyintéző vagy sem, hiszen ügyfélfogadási idő nincs !

Nagyon megoszlanak a vélemények, de jogilag ez hogy nézne ki ?

Köszönöm előre is ! !

osztap # 2022.01.05. 08:19

Vevo123,

A Te embered jelenleg mint szívességi lakáshasználó lakik a házban, a másik tulajdonos (a rokon) jogán. Szerintem ezért releváns a közös tulajdon megszüntetésének gyakorlata.

Ez független attól, hogy mielőtt Te megvetted a tulajdoni hányadát, tulajdonosként lakott a házban.

Vevo123 # 2022.01.05. 06:03

osztap,