Sziasztok!
A következő a problémám.
A Tigáz jogtalanul kikapcsolta a gázt, arra hivatkozva, hogy nem fizettük be a 2 hónapos türelmi időn belül a gázszámlát.
Mikor megtörtént a kikapcsolás, azonnal mentünk az ügyfélszolgálatra és faxoltuk a feladóvények másolatát, ezzel bizonyítva, hogy még 3 nappal a határidő előtt befizettük az elmaradt számlákat.
Pár órán beül vissza is kapcsolták a gázt, beismerve, hogy valóban ki lett fizetve a gáz, nem kellett volna kikapcsolni.
Azt mondták a Tigáznál, hogy az ő rendszerükbe még nem érkezett be a befizetésről szóló "igazolás". (Szerintünk a posta hibája miatt, vagy az átfutási idő miatt?!?)
A napokban kijött 2 X 15000 Ft szóló levél, hogy fizessünk be ezt az összeget a Tigáznak, ennyi volt a ki és visszakapcsolás költsége.
Reklamáltunk az ügyfélszolgálaton, hogy ez az összeg nem jogos, mivel nem is kellett volna kikapcsolni a gázt, a feladóvényen kerek-perec rajta van a postai befizetés dátuma. Ez nem a mi hibánk, hogy a Tigáz nem kapta meg időben a postától a pénzt.
Írattak velünk egy kérelmet, elküldték a központba, majd elbírálják, de az ügyintéző szerint nem fognak eltekinteni ettől az összegtől.
Mi a teendő, ha mégis újból ezzel a követeléssel áll elő a Tigáz, hova lehet fordulni, további panasszal?
Vagy fussunk még egy kört a Tigáz ügyfélszolgálaton?
Előre is köszönöm!