Köszi a hozzászólásokat, főleg tőled Bori bori, ez akár hasznos tanács lehetett volna! Másnap mikor kiírtam ezt a témát ide, megtaláltam a honlapjukon ezt a panaszbejelentő nyomtatványt.
Kitöltöttem, beküldtem. 30 napjuk van válaszadásra. Amennyiben nem reagálnak,abban az esetben a panaszbejelentést egy hasonló formanyomtatványon el kell küldeni az MNBnek, hogy ők vizsgálják ki az ügyet.
Ha ők sem, akkor bíróságra kerül az ügy vagy irány a fogyasztóvédelem...
A többi hozzászólásra:
A Provi. nál kétféle lehetőség van: vagy egy házhoz jövő üzletkötőjükön keresztül kapod a pénzt és ő mindig jön beszedni a heti törlesztőt, ilyenkor mégtöbbet fizetsz mert tulajdonképpen az ő jutalêkát is adni kell amiért ugrál neked, vagy a másik lehetőség h bemész egy Provi irodába szerződést kötni, a szerződésben feltüntetsz egy bankszámlaszámot h hová utalják a pénzt és 1 héten belül megkapod. Ilyenkor kevesebb kamat kerül a kölcsönre. Na most nálunk itt volt a bibi, hpgy nem a szerződésben megadott számra utaltak, hanem az említett régi számra ami a rendszerben maradt nekik...
A másik h azért fizetünk h ne legyen ebből is gond,h átadják a KHRnek a dolgot...majd meglátjuk h mi lesz de borzasztó h ilyen megtörténhet egy ekkora cégnél :-(
PROVIDENT KÖLCSÖN
Számlaszám? A Provident nem a kanapédon mosolyogva adja át a kölcsönt, és nem ugyanígy szedi be a törlesztőt is?
Egyébként golyótlan Sherlocknak +1.
Provident honlapján a lap alján a menüben "Panaszkezelési tájékoztató". Katt oda. Panaszbelejentő nyomtatvány, panaszkezelési szabályzat, felettes szerv, ilyesmik mind ott vannak. Ez a hivatalos útja a bajodnak. Ne telefonálgass, ne beszélgess, írj.
Jó nagy marhák vagytok, hogy nem kaptok lóvét, de fizettek. Akkor is fizetnétek ha nekem utalták volna? (Vagy valami nem kerek a történetben...)
www.klaw.hu - Jogról, érthetöen.
https://www.facebook.com/kovacslaw/
Tehát a következő a pontos helyzet:
Régebben párom egy előző kapcsolatában közös számlaszámot használt az akkori élettársával. Vettek fel kölcsönt a Provident-től, így maradhatott a rendszerben a számlaszám, amit továbbra is az említett nő használ. Ennek már 5 éve minimum.
Ez a hitel vissza is lett fizetve pár hónapon belül.
Most amikor újra felvett volna párom, akkor hiába adta meg az új számlaszámot, ami a kölcsönszerződésbe is belekerült, hogy arra utalják, mégsem ezt tették. Azóta meg csak megy a magyarázkodás, de semmi nem történik, csak fizetjük a részletet, amit a hölgy zsebre tett.Mit tegyünk?
„Na most azt a bankszámlaszámot már rég más használja. ”
Öööö... És ezt itt így, hogy?
„egy régen felvett kölcsön során megadott bankszámla számra utalták a pénzt”
Miért?
Kedves hozzá értők!
A következőben kérnék segítséget. Alig pár hónappal ezelőtt egy családtag vett fel 100.000ft provident kölcsönt.
Vártuk a pénzt, hogy majd utalják, de csak nem jött. Mire kiderült, hogy egy régen felvett kölcsön során megadott bankszámla számra utalták a pénzt, nem az újra amit MEGADTUNK A FRISS SZERZŐDÉSKÖTÉSNÉL!!!
Na most azt a bankszámlaszámot már rég más használja. Mint kiderült, ő meg fogta, felvette a pénzt, mi meg semmit nem kaptunk, de fizettetik velünk a törlesztést , sőt lassan le is jár a hitel....persze az illetővel meg nem lehet felvenni a kapcsolatot !
Aztán azonnal ügyvédhez fordultunk, aki küldött nekik egy hivatalos levelet, ( a Providentnek) , de semmi nem történik :( hónapok óta....
Csak fizetünk a semmire, amikor más helye is lenne a pénznek!
Az ügyvéd is azt ajánlotta, hogy fizessünk amíg nem lesz vmi, hogy ne tudjanak belekötni...
Segítsetek, SOS
KÖSZÖNETTEL:
Egy elkeseredett lány
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02