Ittas vezetés


Traffic # 2007.10.27. 18:47

T. Brigi25!

A 0,68 mg/l légalkohol enyhe fokú alkoholos befolyásoltságnak felel meg. Nem "gyorsított eljárás" folyik a párod ügyében. A gyorsított eljárás, azaz a bíróság elé állítás a cselekménytől számított 15 napon belül már ítélettel zárul.
A büntetés több tízezer forint pénzbüntetés és minimum 1 év járművezetéstől eltiltás lehet.
A szeptember 1-je óta eltelt időt beszámítják az eltiltás időtartamába.
Az ügyészségnek 30 napja van a vádirat elkészítésére. (Ez meghosszabbítható, de csak bonyolult ügyek esetében).Nem tudom, hogy mikor került át az ügy az ügyészségre, de onnan számított kb. 35 nap elteltével érkezhet levél, amelyben a vádirat lesz.

Kislecso # 2007.10.28. 00:28

Üdv!19 éves diák vagyok.Tavaly nyáron egy buliból hazafelé sajnos ittasan felborultam kocsinkkal...egyedül voltam...a véralkohol szintem 0,16 volt.A fülem szakadt le amit visszavartak.Ez nem tudom hogy lényeges e?Végülis még aznap mászkáltam a saját lábamon.1 év 4 hónapra vették el a jogosítványomat.2 hét mulva jár le ez az idő...És még most sem tudom hogy milyen folyamatokkal kaphatom vissza a jogosítványt...Mert gyanítom hogy nem fogják a kezembe nyomni...Erre a kérdésre keresek egy reális vagy egy konkrét biztos verziót...Mert már egy párat mondtak...De nem mondták 2-szer ugyanazt...És mivel közeledik az idő igy kezd érdekelni...:)Előre is köszönöm.

mosoly # 2007.10.28. 05:29

T. Traffic!

Még egy kérdésem lenne,ami nagyon fontos.
Érdemes lenne e másik ügyvédet keresnem, ugyanis akit megbíztam, még beszélni sem hajlandó velem.

üdv

mosoly

Traffic # 2007.10.28. 09:04

T. mosoly!

Természetesen választhatsz másik ügyvédet. A mostanitól vond vissza a megbízást és bízz meg egy másikat.

T.Kislecso!