Kedves fórumozók!
Egy hatalmas problém adódott a kárrendezésemmel és a segítségeteket, tanácsotokat kérném.
Mialatt Franciaországban dolgoztam egy síparadicsomban (mindössze 2 hétig voltam kint), nekem csúszott egy ottani bérelt autó. Átcsúszott a sávomba, teljesmértékben az ő hibája volt és ezt el is ismerte. A betétlapja kifogástalanül ki lett töltve. A kár nem nagy, az ő autóján szinte semmi, az enyémen lökhárító, index és a sárvédő elem csúnyán sértült. Ez történt február elején. Rögtön bejelentettem és nagy nehezen kaptam egy telefonszámot ahol az AXA, a franciaországgal kapcsolatot tartó ügyintéző hölgyet elérem. Elküldtem a befaxolt betétlapot és itt kezdődött a várakozás. Segítőkész a hölgy, többször megsürgette a franciákat. Elmondása szerint ez eltart ennyi ideig, várjak. Hetente felhívom, de semmi. Április közepe van...
Ebben az esetben mit tudok én tenni? Lehetséges, hogy sose lesz kifizetve a károm?
Előre is köszönöm a segítséget,
üdv