„Az én konzulensem közismert álláspontja az volt, hogy aki végzősként nem tud megírni magától egy szakdolgozatot, az alkalmatlan a jogi pályára.”
És milyen igaza volt!
Szakdolgozati belső konzulens kötelességszegés
Ne válts konzulenst, ha a leadásig elkapod, írattasd alá vele a papírt és kérdezd meg, hogy beköttetheted-e, illetve, hogy leadhatod-e. A konzulensváltásnál is kell a beleegyezése, így nem is értem, hogy miért ezt az utat választod.
Az én konzulensem közismert álláspontja az volt, hogy aki végzősként nem tud megírni magától egy szakdolgozatot, az alkalmatlan a jogi pályára.
Ehhez képest a konzultáció kb. úgy zajlott le, hogy beküldtem hozzá a papírt, amin igazolta, hogy megtörtént a konzultáció, illetve kiüzent valakivel, hogy ugye nincs semmilyen kérdésem...:)
Viszont az is igaz, hogy a védéskor nagyon rendes volt.
Tisztelt ügyvéd urak!
Felsőoktatási hallgató vagyok.
Utolsó éves,szakdolgozatíró vagyok.
Sajnos kifogtam egy olyan belső konzulenst
aki nagy ívben tesz arra hogy konzultáljon velem,
persze mindezt nem mondja a szemembe.
Még az előző félévben kezdődött a dolog,
e-mailekre nem válaszolt,amit csináltam arról véleményt
nem mondott,persze személyesen mindíg készségesnek mutatkozott:"Még nem tudtam megnézni de ma megnézem stb."
A dolgot olyan jól sikerült halasztania hogy eljött a Május ő még a leadási határidő előtt 1 hónappal el is tűnt aztán letiltottak a Neptunban.
A héten voltam tanulmányi osztályon ahol kiírták ismét a költségtérítést is a szakdolgozat tárgyra.
Arra a kérdésemre hogy válthatok -e konzulenst még ők
voltak természetesen felháborodva mert persze a diák mindíg lusta stb.
Amennyiben új konzulenst akarok választani akkor egyben új témát is kell választani,aláíratni az új és a régi konzulenssel is,ezt a félév 3. hetéig leadva-mindezt annak tükrében hogy simán visszadobhatják a témát és akkor már az első hónapban elvágtak és még a pénzt is befizettem.