Tisztelt Ügyvéd Nő/Úr!
Az alábbi problémám van:
E kereskedek 3éve egy nagy nemzetközi piactéren. A legutóbbi aukció után a vevő sérülten kapta kézhez az árut. A csomagszállító cég a nem megfelelő csomagolásra hivatkozva nem hajlandó kártérítést fizetni. A csomag szakszerűen be volt csomagolva szivacshabbal és térfogatkitöltő zsákokkal. A sérülés elég valószínűtlen helyen érte az árut. A szállításkor aláírtam egy papírt, hogy a nem megfelelő csomagolás miatt bekövetkező sérülésekre a cég nem tud garanciát vállalni, kártérítést sérülés miatt 520 Euro értékhatárig fizetnek. Nyilván emiatt ragaszkodik a cég a nem megfelelő csomagoláshoz, nem tudok mit tenni, egyedül a jogi út maradt, nem tudtam meggyőzni őket az igazamról.
Mi a teendőm?
Köszönettel
logitech.