Önmagában többnyire nem elég, hogy van egy honlapotok. Vagyis elég lehet, ha nem akartok vele kezdeni semmit. Ha azonban szeretnétek ügyfeleket szerezni általa (bejövő leadekkel), akkor elég komolyan végig kell gondolni az alábbiakat:
- pozícionálás (ezt érdemes üzleti pozícionálással kezdeni)
- online versenytársak meghatározása és elemzése
- elvárások a weblappal szemben (cél, KPI, stb.)
- tartalomstratégia + SEO
Ezt követően készülhet arculat, content, stb., majd ha a weblap elkészült, kezdődik a tényleges munka: elérni, hogy megrendelők jelentkezzenek a weblapon keresztül.
Ez a teljes folyamat szerintem és általában a "néhány IT-s megcsinálja" gondolat csak addig viszi el a projektet, hogy van weblapod, de nem nézi rajtad kívül senki.
A mi weblapunkon 1-2 naponta jelentkezik új ügyfél.
Ha szükségetek van ránk, a https://bluebird.hu weblapon megtaláltok minden szükséges infót, vagy írjatok nekem emailt a balazs.refi@bluebird.hu címre.