Sziasztok,
Egy ismerősöm megkötötte a prémium Egészségőr biztosítást ezeknél: Global Assistance Kft.+CIB-nél kötötte.
A lényege röviden, hogy magán rendelésre tudsz menni, és utólag térítenek. 10.000 Ft-ot levonva az adott kezelés árából.
Első körben egy belgyógyászhoz ment el és egy ultrahangot is kért. 15.000 havi díj + 30.000 Ft a konzultáció+ultrahang.
Beküldte a számlát, de a Global Assistance Kft. kb 15 indokkal, a szerződés passzusaira hivatkozva elutasította a térítést.
Most 45.000 Ft-ba került neki, amit 25.000 Ft-ra tervezett.
Szeretné felmondani vagy valahogy kilépni a biztosításból.
De a szerződés 1 évre szól, ugyanakkor úgy tűnik, hogy ez a szerződés, Biztosító ugyanolyan, mint az összes "Biztosító"!
A kérdés, hogy van valami jogi út, amely mentén mégis ki lehet lépni ebből az ördögi körből.
Ismerősöm jelenleg úgy látja, hogy - lehet nem alaptalanul -, hogy mindig fognak találni valami indokot, hogy miért ne térítsenek...
Előre is köszönöm, köszönjük a válaszotokat.
Köszönettel, és üdvözlettel:
Szegedi Marika