Adott egy budapesti műszaki kisbolt.
Pénteken vásároltunk náluk 6 számjegyű árkategóriában egy hangszórókészletet.
A hangszórókat be kell járatni (értsd: 2-3 napig alapbeállításokon kell működtetni, majd utána emelni a hangerőt/ sub bass-t stb.)
Így a 4. napon kiderült, hogy műszaki hibás az egyik hangszóró.
Felhívtam őket ezt követően: - Kérem, az eszköz cseréjét
Bolti válasz: - Azt nem lehet, mert utolsó db volt, javítani tudják
Telefonban azt mondták 3 nap a javítás, mikor visszavittük a boltba, ott már 15 napot mondtak.
Átverve éreztem magam, ezért itthon kutakodtam és ezt találtam:
http://www.nfh.hu/…artalma.html
Ebből én úgy értelmezem, hogy én mint vásárló dönthetek, hogy VAGY cserét kérek VAGY javítást.
De ÉÉÉN döntöm el, mint vásárló, hogy melyiket választom
Jelen esetben tehát, ha én a csere mellett döntök, de a boltnak, nincs több raktáron, akkor én nem vagyok köteles elfogadni a javítást, hanem - tekintettel, hogy cserélni nem tudta (lsd. fenti link), vissza kell kapjam a teljes vételi árat.
Jól gondolom?
Várom a mihamarabbi szakszerű válaszotokat.