Azt szeretném megtudni, hogy egy webáruházban vásárolt műszaki cikk esetében miben különbözik a személyes átvétel, a futár általi házhoz szállítástól?
Mindenhol azt olvasom, hogy ama 8 napos elállási joggal csak akkor élhetek, ha házhoz szállítják a terméket. Amennyiben online megrendelem, de személyesen megyek érte a boltba, akkor nem.
Nem látom a dolog logikáját. Mondjuk tévét veszek.
- Megrendelem, kihozzák x nap múlva, nézegetem, nem tetszik, visszaviszem/-küldöm 8 munkanapon belül, a pénzem visszajár.
- Megrendelem, elmegyek érte az üzletbe, ott max. ellenőrizni tudom, hogy nem sérült-e, megvan-e minden tartozéka. Hazahozom, rájövök, hogy olyan gondok vannak vele, ami nem garanciális, de engem zavar és... és buktam a tévé árát, mert így már nem élhetek az elállás jogával.
Jó, hogy személyesen megyek érte, de kipróbálni ugyanúgy nem tudom. Vagy ne tévéről beszéljünk, mert az viszonylag egyszerű eset, hanem mondjuk egy hordozható számítógépről, előre telepített windows-zal. Ezeket max. annyira tudják és hajlandóak megmutatni a boltokban, hogy elindul a windows telepítő, de tovább nem mehetnek, működő, bemutatásra szánt példány pedig nincs belőle. Akkor??