Rendben, köszönöm a válaszokat. Reméltem, hogy így van csak első éves jogász hallgató vagyok és idegesítően sokat hallom, hogy a levelezős anyag le van butítva, azt meg hogy a károlis diplomával nem érek semmit, még többet hallom. Eddig tapasztalataim azonban nem ezt mutatják.
Ügyész / ügyvéd
Micsoda kérdés...
Én is találkoztam nem eggyel, s bármilyen furcsa, kedves zserzs.90, nincs ott a billog a taláron, hogy "levelező" képzési rend.
A követelményrendszer ugyanaz.
Igen, nem is eggyel.
Találkoztatok már olyan ügyésszel/bíróval, aki levelezőn végezte el a jogot? ("akkor van esélyed ha az ELTE-re jársz" és hasonló válaszolók kíméljenek. Én Károlis vagyok, de bejárok az ELTE-re és a Pázmányra is előadásokra ha időm engedi és semmi különbséget nem látok a 3 egyetem színvonalát illetően.)
Tudtommal az ügyészségi nyomozónak nem kell jogvégzettnek lennie.
akit kerülethez vettek fel, akár fiú, akár lány, esélytelen a nyomozóra, mert oda külön (regionális és központi) pályázatot szoktak kiírni és külön kell megjelölni a jelentkezéskor ;)
Köszönöm a választ! :)
Nemek szerinti megkülönböztetés van az ügyészségen? Úgy rémlik, hogy ez Alaptörvényünkbe ütközik. A törvényesség legfőbb őre az Ügyészség erre nem gondol?
gratulálok minden felvettnek :) üdv a cégnél!
Amikor minket kineveztek, akkor mindenki a lakó/tartózkodási helye szerinti kerületbe került.
De az utóbbi 1-2 kinevezésnél már nem mindig tudtak erre ügyelni. Legutóbb az összes fiút a nyomozó ügyészségre vitték, a lányokat meg elég random módon szétdobták.
Mégis e-mail érkezett mindenki nagy meglepetésére pénteken. Amúgy 15-én lesz a kinevezés az Igazságügyi Palotában.
Most akkor mégis e-mailt kap, akit felvettek és nem levelet?
Gratulálok mindenkinek, aki már tudja, hogy felvételt nyert!
Azt megkérdezhetem, hogy kb. mi van az e-mialben, amit kaptatok? Van valami időpont, hogy mikor kell megjelennetek akárhol, vagy bármi releváns információ? (pl. mikortól álltok munkába)
Sziasztok!