Tisztelt EOS_Faktor_Zrt!
akkor vizsgálgassuk: 4 éve kérésemre ügyfélszog. irodán személyesen megszüntetek előfizetés csomagot(tel,net,tv)vagy is a szerződést. vissza adom a setap boxot telefon készüléket még a kábeleket is
(amik ugye kellenek hogy használni tudjam a szolgáltatásokat) átadom-átveszem jegyzőkönyv vég számla kiállítása ott azonnal pénztárba befizetem széles mosoly köszi!!! utánna uj előfizetést kötök tehát nem szököm kanadába mint -e szép hazánkból sokan nem változik a cím,név stb! azóta is előfizetésem aktív ha véletlen kések azonnal felszólító sms ököráron! nade mi gátolta meg a T-comot hogy ha maradt tartozásom küldjön csekket,morcos levelet,fizetési felszólítást,drága sms-t stb.....? csak magukat uszította rám.
ha meszüntetem a szerződést nem kellett volna adataimat törölniük? vagy éppen ezért nem talállták a címem? csak maguk tudták kinyomozni?
Üdvözlettel egy tartozását el nem ismerő!