Eos Faktor?


Szilvia0801 # 2013.08.17. 12:11

Hát pedig csányiboys userrel szívesen elbeszélgetnék arról, hogy náluk még a kasza nyele is ki van élezve..

Dr.Attika # 2013.08.17. 08:28

Komoly, nem komoly ez a cég azt nem tudhatjuk, de a tavalyi mérlegadatok alapján "komoly pénzeket" kaszál a "báránykáktól". Van egy mondás: Amíg birka van addig lehet nyírni őket és gyapjú is keletkezik.

bodzi # 2013.08.17. 06:57

ez a komoly cég itt nem a partnereivel beszélget hanem a tudatlannak tartott báránykái felé próbálja szugerálni hogy nincs remény a végén fizetsz és kész!

Egyjogász # 2013.08.17. 05:17

Mondjuk nekem ez elég furcsa, hogy egy komoly cég egy internetes fórumon beszélget a partnereivel, és egy blogban reagálgat a rá vonatkozó beírásokra....

Ez csak ezért jutott eszembe, mert egy kommunikációs szakember előadásán hallottam, hogyha egy céget sért, amit az interneten írogatnak róla/vele kapcsolatban akkor keresse meg a honlap üzemeltetőjét, és kérje a rá vonatkozó beírások törlését (aztán vagy törlik, vagy nem), de az a lehető legnagyobb kommunikációs hiba, ha elkezd vitatkozni névtelen internetes hozzászólókkal, mert vagy még jobban nekiesnek, vagy kiröhögteti magát. Azt hiszem ez a topic ezt fényesen bizonyítja.

Elképzelem, hogy az OTP Bank pl. Csányiboys nicknéven válaszolgatna itt a rá vonatkozó beírásokra....:))

Lacky # 2013.08.17. 04:04

Tisztelt EOS!

Az elmúlt napokban ismét sok valótlan infoval befolyásolja a népet.
A hírközlési törvény nem csak hogy elévülésről beszél, hanem kimondja, hogy az előfizetői szerződés felmondását követő 1 év után 30 napon belül meg kell semmisíteni az előfizető adatait. ellene polgári peres eljárás nem kezdeményezhető, ez a határidő jogvesztő. Így önök nem is vásárolhatnának meg ilyen adatokat, de megteszik, mivel az én adataim is jogtalanul az önök bírtokában vannak, sőt tájékoztatást sem adtak az adatok forrásáról és kezeléséről, sem most hogy a perünk - az én javamra - lezárul, még a megsemmisítésről sem. Így többszörös törvénytelenséget követtek el, összejátszva a különböző szolgáltatókkal, mitöbb közjegyzőkkel. Így ezen konkrét ügy kapcsán feljelentéssel éltem, és kértem, hogy minden hasonló ügyet vizsgálljanak ki, mivel gyanítható, hogy sok ártatlan embertől kaptak jogtalanul pénzt.
István

negyszog # 2013.08.16. 12:45

Kedves EOS_Faktor_Zrt Fórumozó!

Ha már a PSZÁF ajánlásait említette, akkor örömmel vennénk ha "komentelné" a PSZÁF H-FH-I-B-1049/2012. határozatát, amit a következő linken (is) megtalál:
https://www.pszaf.hu/…_7155202.pdf

Úgy tűnik, amúgy nem egyedi esetről van szó, habár a nagyságrend kicsit más a következőről is szívesen olvasnánk egy bennfentes véleményét:
http://www.origo.hu/…kezelot.html

Szilvia0801 # 2013.08.16. 12:21

Bodzi abszolút jól érted. Aztán majd ők megmondják a tutit. Persze ha válaszra méltatnak.

Ha már 10 ügyfélből kettő fizet nem jogos követelést az már tiszta haszon.

bodzi # 2013.08.16. 12:12

Tisztelt EOS!
ha jól értem levelezgessek,bizonyítsak hogy önök érdemben megvizsgálni sziveskedjenek? már bocsánat de eddig csak úgy VIZSGÁLÁS NÉLKÜL találomra kiküldtek nekem és ezen felül még isten tudja hány helyre csekkeket tartozás behajtása címen (hátha befizeti azonnal az áldozat) utánna sem néznek hogy jogos-e vagy nem mert elírta valaki,esetleg már rég elévült amit engedményes áron engedményeztek?
akkor eddig csak a lehetséges haszon volt alaposan megvizsgálva? vagy csak 1-2 probémás delikvens van?

Üdvözlettel egy tartozását el nem ismerő!

wers # 2013.08.16. 12:09

Szilvia, gyanítottam, hogy nekik célzod, és majd mindjár használja Ctrl+c; Ctrl+v, és bamásolja a szokvány tanmesét

Szilvia0801 # 2013.08.16. 12:00

A kérdés csak költői de hátha az EOS képviseletében író hölgy vagy úr reagál rá.

Szilvia0801 # 2013.08.16. 11:56

Kedves Wers!

A hozzászólásomat az EOS-nak címeztem hátha reagálnak rá valami olyasmivel, hogy " naprakész nyilvántartást vezetünk az adósságok törlesztéséről" de ilyen mondatot nem láttam leírva egyik írásukban sem.
Vajon miért?

wers # 2013.08.16. 11:52

akkor egyetértek :)

Kovács_Béla_Sándor # 2013.08.16. 11:45

nekem írtad KBS?
Nem. Ezt most az Eosnak.

wers # 2013.08.16. 11:33

Szilvia, ha próbálod bizonyítani, akkor is tovább követelnek.

Ugyanis mindig más foglalkozik az üggyel, nincs olyan, hogy egyik nap beszélsz Julival, akkor ha tovább akarsz egyeztetni, akkor őt hívod fel, mindig másnál landol a hívás. Ha véletlenül sikerül azt a vonal végére varázsolni, akivel elkezdtél egyezteteni, az se nagyon emlékszik rá, mit beszéltetek.
Ha írsz is nekik, utána felhívod őket, olvasták-e, mi a véleményük, nem tudnak semmirők. A számítógépes adat a szentírás, ott pedig az eredeti követelést látja, és az egyre növekvő egyéb költségeket.

Rémálom, főként, ha valaki véletlenül kerül ilyen beható céghez (mert nekem a Postabank anno véletlenül "csomagolta" be a szerződésszerű folyószámlahitelemet)

Szilvia0801 # 2013.08.16. 11:18

Ja és követelnek továbbra is...

Szilvia0801 # 2013.08.16. 11:17

Jól értem, hogy ha az ügyfél kifizette a tartozását de érdemben hitelt érdemlően Ő nem veszi fel a kapcsolatot a követeléskezelővel és nem bizonyítja, hogy a tartozása már kifizetésre került akkor minden gond nélkül tovább zaklatják?

Valaki cáfoljon meg remélem rosszul értelmezem az EOS " hozzászólásait"

wers # 2013.08.16. 11:17

nekem írtad KBS?

Kovács_Béla_Sándor # 2013.08.16. 10:59

Ez nevetséges.

EOS_Faktor_Zrt. # 2013.08.16. 10:58

Tisztelt Bodzi!

Az EOS Faktor Zrt. képviseletében tájékoztatjuk, hogy a követeléssel kapcsolatos kifogását abban az esetben tudjuk érdemben megvizsgálni, amennyiben álláspontját – egyedi azonosításra alkalmas módon – megküldi a jogiforum.blog@eos-faktor.hu címre. Ezt követően kollégáink írásban értesítik Önt.

Üdvözlettel,

EOS Faktor Zrt.

wers # 2013.08.16. 09:10

Tisztelt EOS_Faktor_Zrt. nevében író Hölgy/Úr!

Nagy örvendetesnek tartom a lenti írását. Remélem jelenlegi ügyfeleikre gondolva, a gyakorlat követi az elméletet.

Hogy ez 2007-ben, mikor én küzdöttem Önökkel nem így volt, az biztos, kilónyi dokumentumom van róla, de túl vagyunk raja.

Önök részéről annyi együttműködés volt, hogy folyton folyvást felszólítottak fizetésre. Több együttműködést is tükröző levelemre érdemi választ egyszer sem kaptam. Olyan aprócska kérédéseim voltak, hogy miért kell megfizetnem, amit már megfizettem (csekkek másolatát küldtem), és ha megfizettem, akkor mi kamatozott stb.

Önök az ügyemet lezárták, és visszüldték megbízójuknak, állítólag peresítési javaslattal (ami nem történt meg)

EOS_Faktor_Zrt. # 2013.08.16. 08:30

Tisztelt Wers!

Az EOS Faktor Zrt. képviseletében, a jogi fórumra történt 2013.08.15-i bejegyzésével kapcsolatban szíves figyelmébe ajánljuk a PSZÁF Elnökének 14/2012 számú, 2012.12.13-án megjelent követeléskezeléssel kapcsolatos ajánlását (http://www.pszaf.hu/…ntatajek.pdf).

A fent hivatkozott ajánlás szerint, a PSZÁF azt várja el a hitelezőktől, követeléskezelő társaságoktól, hogy mindent tegyenek meg annak érdekében, hogy elősegítsék az együttműködő adós önkéntes teljesítését mielőtt a követelés érvényesítésére jogi eljárást indítanának. (lásd Ajánlás II.6.)

Tehát a hitelezők, az adós teljesítőképességét és a hitelezővel való együttműködését figyelembe véve, különböző áthidaló megoldásokat (pl. a tartozás részletekben történő megfizetése) dolgoznak ki annak érdekében, hogy a lehetséges jogi, végrehajtási eljárást elkerülve, - mely eljárás a különböző díjakkal, illetékkel, végrehajtási költségekkel növeli a tartozás összegét -, az adós tartozását megfizethesse.

Amennyiben egy adós az írásbeli fizetési felszólításra nem veszi fel a kapcsolatot a hitelezővel, követeléskezelő társasággal, akkor kerülhet sor arra, hogy a hitelező vagy képviselője személyesen megkeresi annak érdekében, hogy az adós önkéntes teljesítését elősegítve eleget tegyen a fent hivatkozott ajánlásban foglaltaknak.

Amennyiben az adós nem együttműködő és nem fizeti meg tartozását, a követelés behajtásának egyetlen módja a jogi, fizetési meghagyásos, bírósági, majd végrehajtási eljárás. A nemfizetés lehetséges következményeiről az EOS Faktor Zrt. holnapján is tájékozódhat (http://eos-faktor.hu/…05.01_02.pdf).

Amennyiben további kérdése van, kérjük, szíveskedjék megküldeni a jogiforum.blog@eos-faktor.hu címre, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Üdvözlettel,

EOS Faktor Zrt.

Kovács_Béla_Sándor # 2013.08.15. 14:38

Az idős vidéki ember már eleve nem esett hátralékba a mobiltelefonja díjával. Pláne nem több tízezer forinttal.

bodzi # 2013.08.15. 14:24

Kedves Runningman!
mi fórumot olvasók legalább látjuk a lehetőségeket de vajon egy idős vidéki ember? ha kap egy csekket egy morcos hangú levéllel,felszólítással,szűk határidővel! Mit tesz? Elballag a postára és befizeti kérdés zokszó nélkül nehogy má gyün a behajtó! na ezért tartom pofátlanságnak!!!
Úgy van végül is! Befizetem oszt egyszerűbb ;(

Kovács_Béla_Sándor # 2013.08.15. 14:24

A fizetés nem tartozáselimerés, és a már bekövetkezett elévülést megszakítani sem lehet.

runningman # 2013.08.15. 13:55

eos,

Szerintem a telefonos/internetes követeléseiteket már akkor buktátok amikor engedményezték rátok. Már akkor el volt évülve mind.

Persze ezzel vszleg tisztában voltatok ti is, gondolom követelésérték 5%-a alatt megálltak ezek az ügyek. Az OTP Oroszország az elévült fogyasztási kölcsöneit 1.47%-ért adta el annakidején. Gondolom sokkal többet ti sem adtok ezekért az elévült szirszar telefonos, internetes kifizetetlen számlákért...

Szóval ha valaki önként teljesítene és megfizetné az elévült követelés mondjuk egyhuszadát, ti már akkor is kimagasló profitot vághattok zsebre. De vigyázat, a fizetés egyben tartozáselismerés is, szóval inkább NE!