Kft. - s kérdések


drbjozsef # 2019.03.13. 11:34

Teljesen amatőr vagy? Jó tanács?

Ne vágj bele, amíg amatőr vagy.

Kovács_Béla_Sándor # 2019.03.13. 10:32

Korlátolt felelősségű társaság...

istibetyár22 # 2019.03.13. 08:27

Sziasztok!
Cégalapítás előtt állok.
Kft-és tag 25%-os tagsági résszel.
Mennyiben felel a Kft esetleges tartozásaiért?
Mire figyeljek, csak passzív tag szeretnék lenni?
A felelősség mértéke függ a tagsági vagyonrésztől?
Teljesen amatőr vagyok, minden segítség, tanács jól jönne!
Köszi!

oligaliga # 2019.02.08. 05:04

Menj be a kormányhivatalba, hogy segítsenek megváltoztatni az ügyfélkapus jelszavadat és az e-mail címet, amire az értesítőt küldik. Utána nézz körül az ügyfélkapudon az üzenetek között.

Szomorú örökös # 2019.02.08. 05:01

Juhúka

Bizonyithatóan(e-mailek) kértem a cégmegszűntetést, a cégalapítás után 1,5 hónappal.

Azért ez nem ilyen egyszerű, ügyvéd nélkül nem lehet elindítani egy cég megszüntetését, csakis ő jelezheti ezt a cégbíróság felé. Szép is lenne, ha mindenki kénye kedve szerint emailezgetne, hogy „nem tetszik nekem ez a cég, bocsi, töröljék már! lécci, lécci, lécci!” Ne legyél már ennyire naív!

Szomorú örökös # 2019.02.08. 05:01

KBS

Valaki azt mondta, hogy neked kell kifizetni?