Szép napot mindenkinek!
Történt egy kis félreértésünk a biztosítóval.
Én üzemben tartója vagyok egy autónak, a legjobb bonus-malus besorolásban volt a biztosításom, nem kellett sokat fizetnem. Egy darabig jöttek is a csekkek, majd egy idő után nem érkezett több, persze ez nem tűnt fel nekem. Utólag kiderült, hogy a biztosító társaság, vagy a posta egy, a megtévesztésig hasonlító, valós névre és címre postázta a csekkeket.
Természetesen így a díjfizetés részemről elmaradt és újra kellett kötnöm biztosításomat drágább bonus-malus besorolással. Így károsodtam a díjtételek különbözetével.
Kérdés merült fel bennem, hogy ezt a különbözetet valóban nekem kell megfizetnem, vagy ki felel ilyenkor ill. mit tehetek? Létezik-e jogszabály ilyen esetekre vonatkozóan?
A válaszokat előre is köszönöm, ha tudnátok segíteni!