Kedves Fórumozók!
Akik jártasak a témában, egy közszolgáltatónak, nevezetesen a FŐKÉTÜSZ-nek semmilyen előírt kötelezettsége nincs arra vonatkozóan, hogy bebizonyítsa, hozzám az általuk írásban megadott időpontban megpróbáltak bejutni?
Történt ugyanis, hogy kaptam egy 2. értesítést, hogy x napon, 11.00-15.00 óra között jönnek.
Rendben, második értesítés, háromnegyed 11-től otthon voltam, délután négykor már gyanítottam, hogy nem fognak jönni.
Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, bejelentettem, hogy nem jöttek, azt mondták, hogy vagy panaszt nyújtsak be, vagy pedig kérjek 3. kiszállást
Mondom rendben, akkor panasszal élek.
Több levélváltásom is volt a céggel, hiába próbáltam őket kérni arra, hogy mutassanak már valami hiteles dokumentációt arra vonatkozóan, hogy tényleg kint voltak-e, ezt nem voltak hajlandóak megtenni, csupán a társasház bejáratára függesztett értesítőről és az ajtófélfámba dugott második értesítőről küldtek két képet.
Folyamatosan azzal érveltek, hogy a legvégén hozzám nem sikerült csak bejutniuk, amit bizonyosan el is hiszek, hisz tanúsíthatom, nálam tényleg nem jártak. A probléma, hogy a szinten lakó majdnem szomszédom megemlítette, hogy bizony fél 11-kor járkáltak ott a kéményseprők.
Akkor ennyi?
Az értesítőn megadott időpont előtt fél órával kijönnek, aztán hiába ülök otthon 5 órán keresztül, még én fizethetek egy másik kiszállásért?
Nincs semmilyen bizonyítási kényszere a közszolgáltatónak, hogy valóban a megadott időpontban az ajtóm előtt voltak és megpróbáltak bejutni?