Üdvözlet!
A következő történt. Kb egy hónapja a Karib - szigetek ről jöttem volna haza,( ott dolgoztam) de a repülő dolgozói túlórát értek el, mire St Thomas ra értek, ezért nem indultunk el délután 4 kor. Azt mondták, küldenek egy másik csapatot Miami ból, ami 2 és fél óra repülő út, és mi is oda szerettünk volna eljutni. 9 körül meg is jöttek, de ők is túlórába léptek, ezért továbbra sem tudtunk elindulni. A reptér közben bezárt. A dolgozók elmentek. Este 11 után visszajött egyikük, aki közölte, hogy reggel 9 kor tudunk elindulni, de mivel a sziget kicsi, nem tudnak elég hotel szobát biztosítani, ha tudjuk oldjuk meg, és a légitársaság mindent vissza fog téríteni. Éjfélkor sikerült eljönni a reptérről, víz nélkül, éhesen, fáradtan, mert a kupon amit adtak egy kis adag ételre volt csak. Semmit nem fedezett. És most, egy hónap elteltével, kaptam egy 83 dollár értékű voucher t, a 283 dolláros hotelszoba fedezeteként, ahova nem én akartam menni, a transfer t azt mondták nem tudják fedezni, illetve kaptam egy 200 dollár értékű repülőjegyet, ha esetleg szeretnék mégegyszer velük utazni. Szóval a kérdésem az lenne, hogy ez a módja a visszatérítésnek 17 órányi várakozásért, bezárva a reptéren, mert nem mehettünk el éjfélig, és még a lábam is el volt törve, ami csak fokozta a hangulatot. Nem erről volt szó, nincs szükségem a repülőjegyre, és nagyon felháborított az a nem törődömség amit tapasztaltam. Válaszukat előre is köszönöm!