Jogi Fórum - találkozó


Csipke # 2008.11.14. 07:34

Ja, és azért azt ismerjük el, hogy ilyen őszinte, önismereti írást régen olvastunk. Én meg lottózni fogok, ez már fix. :))


Csipke

Kovács_Béla_Sándor # 2008.11.14. 07:35

egy ezzel hivatásszerűen foglalkozó illemtanártól fogadnám

Az ajtón tábla: tánc- és illemtanár.

  • Jó napot kívánok, Ön a tánctanár?
  • Lófaszt! Én az illemtanár vagyok!
guba # 2008.11.14. 07:50

:))

Ez a mi kis uhunk, vagy bubo bubonk, aki eddig könnyekig felzaklatva kiáltott moderátorért, ha valaki nem virágnyelven fogalmazta meg a véleményét vele kapcsolatban, most meg mire vetemedett? Az erkölcs-csőszök egyletének oszlopos tagja, a keresztény felebarátiság védelmezője, a természetjog bölcse!! Hát, csalódtam, ...mélységesen!

Csipke # 2008.11.14. 07:56

:))

Guba, ez nagyon tetszett! :))


Csipke

Legislator # 2008.11.14. 08:22

Kedves Mindenki!

A véleményemet fenntartom. Mindenki (bárki)fogalmazhat kissé nyersen ("lehet rossz napja"), még ha ez nem feltétlenül vet mindig túlzottan kedvező fényt az illetőre. Én Impossible-t egy nagyon tehetséges kollegának tartom, mégha néha kissé önfejűnek is. Azonban persze szükséges személyes találkozó is. Az erkölcs a talaj a lábunk alatt. Az erkölcstelen jogászok számomra nem jogászok. A római katolicizmus pedig olyan vallási értékrendszer, amelyet minden józan ateista is elismer.


Sunshine after the rain.

Legislator # 2008.11.14. 08:32

Impi,

Örülnék, ha jönnél:-).


Sunshine after the rain.

Csipke # 2008.11.14. 08:40

Kacsa,

tiszteletben tartva azt a tényt, hogy a topicot a legbájosabban hisztiző diktátorunk nyitotta, eképpen nyilván mély sebeket ejtene érzékeny lelkén, ha ő, mint ötletgazda, nem venne részt, jómagam pedig új vagyok a fórumon, a mostani találkozót kihagyom, ezzel megnyugatva a zaklatott lelkeket. :) Majd talán legközelebb. :)

Némi napsütést remélő szép napot.


Csipke

Kacsa1111 # 2008.11.14. 09:22

Kedves Legislator,