Aha. na ebből is látszik, mennyire kezdő vagyok:-)) Nem figyeltem, hogy az e-mail cím látszik:-)) Ajjaj, szőke nő............
A levelezős diploma nem diploma?
Az e-mail címed alapján amúgy is minimum feltételezni lehet, melyik az a "pesti (nem ELTE)" egyetem.
Mármint apró fogaskerék a hatalmas gépezetben:-)))
Ezt ugye nem kérdezted komolyan? Természetesen nem:-)) Maradok közalkalmazott, asszem.
Tehát egyetemi oktató leszel?
Sunshine after the rain.
Sziasztok! Új vagyok még itt, egyébként pedig utolsó éves joghallgató, levelező tagozaton. Tudom, hogy sokan, sokat vitatkoztatok a nappali vs. levelező témán, én mindössze egy pozitív példával szeretnék hozzájárulni a történethez. Az egyik pesti egyetemen dolgozom (nem ELTE:-)), frissen végzett, és kevésbé frissen végzett jogászokkal, többhöz is volt már szerencsém. Mindegyik nappalin végzett. Soha senkitől nem kaptam se csipkelődő, se gonoszkodó megjegyzéseket, sőt, csak segítőkészséget tapasztaltam irányukból. Valószínűleg szerencsés vagyok, mert jogászként is szeretnének a jövőben együtt dolgozni, sőt már az egyetemi évek alatt kaptam ilyen jellegű feladatokat. És soha senkit nem érdekelt milyen jegyet kaptam, mert nem - vagy legalábbis nem mindig - ez a lényeg. Eddig a tündérmese. Én a megkülönböztetést sokkal inkább az egyetemen érzem. Sokszor kaptam már meg, hogy miért nem jutott eszembe korábban, hogy jogász legyek. eszembe jutott, de 18 évesen nagyon sok minden más is akartam lenni. Úgy látszik a legnagyobb bűnöm, hogy akkoriban még nem voltam kiforrott egyéniség:-)))
Ejnye-bejnye! :D Mit műveltetek szegény Tamással? Valaki szólt egy moderátornak Tamás érdekében pár jó szót? Szerintem egy közösség képes önmagát formálni, csatlakozom Kacsa véléményéhez abban, hogy nincs szükség kitiltásra.