Kft. - s kérdések


ObudaFan # 2010.02.05. 19:06

Az helyes, csak 0 Ft nem lehet a munkabér, hanem legalább a minimálbér.

marina1138 # 2010.02.05. 19:33

Köszönöm a segítséget.

Marina

ObudaFan # 2010.02.06. 08:10

Nincs mit.

szabo.peti00 # 2010.02.08. 18:52

T. Fórumozók!

Nekem olyan kérdéseim lennének, hogy: hárman szeretnénk kft.-t alapítani. Mind a hármunknak van fő állása. Kell e nyilatkozni valamikor (pl.:alapításkor, könyveléskor, stb.) arról hogy fizetik utánnunk a járulékokat? Működhet e a cég ugy hogy nincs benne alkalmazott? Az ügyvezető ill. tagok után kell e fizetni valami járulékot? Munkahely felé kötelező e jelenteni, hogy egy kft. tagja vagyok?
Az ügyvezetőnek kell e kötelezően valami fizetést adni?
Bocsánat a sok kérdésért, de laikus vagyok ezekhez a jogi dolgokhoz.

Válaszukat előre is köszönöm!

Kovács_Béla_Sándor # 2010.02.08. 21:26

A társaság alapításához elengedhetetlen az ügyvédi közreműködés.

ObudaFan # 2010.02.09. 10:11

Az ügyvezető fizetés nélkül is elláthatja a tisztségét, de nem ártana egy könyvelővel végignézni, hogy milyen formában szeretnék a cégen belüli foglalkoztatást megoldani, mert elképzelhető, hogy a személyes közreműködés a munkaviszonynál kedvezőtlenebb lenne.

parki # 2010.02.14. 14:40

Üdv mindenkinek! Kft-vel kapcsolatos kérdésem a következő lenne. A tagok úgy döntöttek, hogy le kell váltani az ügyvezetőt, mert jelentős tartozást halmozott fel, és nem hajlandó kifizetni. Megtehetjük e úgy, hogy 50%-os részesedésünk van, és gyanítjuk, hogy az ügyvezető el sem jön a közgyűlésre? Valamint ki viseli a felelősséget a tartozások miatt?
Előre is köszönöm!

guba # 2010.02.14. 17:39