Használt segéd - motor kerékpár vétel, papírok ??


guba # 2010.09.04. 19:17

Azt írtam, hogy ez a számítás nem stimmelhet:

Dugattyú átmérő: 40mm = 50 cm3, 41mm = 60 cm3 48mm = 80 cm3

40-nél: 55cm3, 41-nél: 58cm3, 48-nál: valóban 80cm3, 44-es löket mellett.
Szerintem ezt nem nagyon érdemes vitatni.
De cserében hivatkozhatsz rá, hogy én sem voltam sokkal precízebb, mikor 33-as lökettel számoltam, 44-es helyett.:-)

kovacsz # 2010.09.04. 20:36

Még pontosabban akkor: 38-tól 40-ig 50 cm3 ( gyári 44 mm-es lökethosszal számolva )
a hengerfurat lépésköz 0,25 mm. ettől a dugó 0,02 mm-el kisebb.
Így az 50-es henger alapmérete (ahogy a gyárból kijönnek) 38 mm, ehhez a dugó 37,98 mm.
Remélem azért nem akarod végigszorozgatni :-)

dutibu # 2011.03.28. 15:10

Tisztelt Uram/hölgyem!

2011.02.28-án vásároltam egy 2005-ös évjáratú aprilia rs 50-es típusú kismotort vásárlás után,olyan problémám merült fel,hogy a típusnak nem megfelelő
márkájú és minőségű motorblokk van benne amit csak most tudtam meg.
Ezt természetesen közöltem már az eladóval,és csak azt a válasz kaptam,hogy vigyem jogi útra.
Mi ilyenkor a teendő?

zsolti88 # 2011.04.15. 14:32

Üdv!

Nemrég vásároltam egy 50ccm-es motort(Generic Trigger 50)A megvétel után vettem észre hogy az adásvételi szerződés alsó sorában a következő mondat áll: "A motorkerékpár zárt pályás verseny motorkerékpár, forgalomba nem helyezhető!" Számít ez valamit? A végsebessége(45km/h)és a teljesítménye megegyezik a segédmotor-kerékpárokéra érvényes szabályokkal.Mire számíthatok egy esetleges igazoltatás során?Ha büntetésre akkor mekkora lehet ennek az összege?Csak az adásvételim van hozzá semmi más papírom.A motor tudtommal Ausztriából lett behozva 2010-ben eredetileg de én már Magyarországon vettem.