Tisztelt Szakik!
Vettem egy autót 1 hete, viszont valószínű már most problémám akadt az autóval. Mikor megnéztük, indításnál fütyülő hangot adott ki egy 2-3 másodpercig az autó, majd elmúlt. Azt mondták akkor, h a nyirkos időnek köszönhetően a bordásszíj megcsúszik. Viszont most úgy néz ki, nem a bordásszíj lesz a hiba oka, hanem kuplungkinyomó csapágy. Az autó márkaszervizből lett véve, igaz az ott dolgozó személlyel kötöttem szerződést, a klasszikus magánszemélyek közötti 6 hónapos adásvételi. Az adásvételi a szokásos, nincs kikötve benne az, hogy a vevő lemond a szavatosságáról. Gondolom így a PTK használt termékeiről szóló passzusai a mérvadóak.
Hab a tortán, hogy ugyanott csináltattam vásárlás előtt az állapotfelmérést, a tengelykapcsolóra azt írták, megfelelt.
Elviszem hozzájuk, kivizsgáltatom és ha azt mondják valóban kinyomócsapágy probléma, az orruk alá dörgölném, hogy ott volt bevizsgálva, a problémát az eladó is ismerhette, mivel egy ilyen probléma nem 1 hét alatt szokott jelentkezni.
A mikéntjét még nem tudom, ebben szeretnék segítséget kérni. Hogyan tudnám megfogni az eladót ezzel kapcsolatban? 100.000 HUF-os lesz a javítás anyagi vonzata.
Köszönöm a segítséget!