lánceszter 2011.08.16. 09:43
„Szóval nem értem az egészet!!! Én teljesen kivagyok idegileg emiatt… Még mielőtt felhívnám őket, szeretnék tájékozódni, ne hogy bevigyenek a sürűbe…”
Megértem és ha ez jelent valamit együttérzek.
(A multinacionálios szolgáltatók a gazdasági erőfölényüket felhasználva a Magyar Energia Hivatal Elnökével olyan üzletszabályzatokat íratnak alá, hagyatnak jóvá) ami az Ő érdekeiket védi....)
Érdekes és álláspontom szerint aggályos, hogy az ÉGÁZ üzletszabályzata úgy rendelkezik, miszerint ügyfél köteles megtéríteni a vizsgálat költségeit, miközben azt a szolgáltató kezdeményezte ....
Tekintettel arra, hogy az Üzletszabályzat fordulata így szól: "Amennyiben a szakértői vélemény szerint nem bizonyítható,hogy a mérő befolyásolására irányult a rongálás,Ilyenkor csak a mérőcsere,valamint a szakértői vizsgálat költségeit kell az ügyfélnek megtérítenie.", azaz a rongálás tényéhez köti a szakértői díj fizetését én mindenekelőtt a rongálás tényét vitatnám.
Ha nincs (nem bizonyított a) rongálás, -az Üzlezszabályzat szerint- nem kell szakértői díjat fizetni....
Végezetül feltétlenül javasolom megkeresni a fogyasztóvédelemre szakosodott, MUOSZ jogi képviselőt, aki ingyenesen ad tanácsot a kiszolgáltatott fogyasztóknak....
(A nevét és az elérhetőségét e-mailban elküldtem.)
Üdv. :)