Banki hitelek


Erika 1 # 2009.07.07. 19:52

Tisztelt jogi képviselő!
Szeretnék segítséget kérni! Van egy gépkocsi hitelem a CIB bank-nál svájci frank alapon, amit rendszeresen fizetek,/bár az árfolyam változással elég nehezen/ tehát elmaradásom nincs. Most kaptam egy 3 oldalas levelet amiből azt olvastam ki, hogy egyoldaluan módosítani akarják a szerződést, a következő paragrafusra hivatkozva.2009.éviXIII. Törvényt 20§-7 bekezdése alapján. Nem tudom ez mit jelent én laikus vagyok, de nekem ez nem tetszik. Érdekes módon azt írják, hogy 90 napon belül kell ezt megcsinálni és aug 1-vel már hatályba is lép.A levelet pedig kaptam, július 6.-án.Tudom, hogy ennyiből nem lehet igazán pontosítani, de nem tudom bemásolni a levelet ide.
Mint az elején írtam 3oldal. Kérek valamilyen lehetőséget, hogy a teljes levelet el tudjam juttatni.
Üdvözlettel:Erika1

Gabesz79 # 2009.07.07. 10:56

szoval akkor a válási végzéssel kitörölhetem a ..... ugyan ugy vonják a fizetésem mert a végrehajtást a Mohácsi biroság határozta meg , a válás pedig a Pécsi bíroság akkor ezzel nem érek el semmit ?

nandy # 2009.07.07. 10:52

Amíg a hitelszerződésben te vagy az adóstárs, addig kérhetik tőled is...

Gabesz79 # 2009.07.07. 10:47

Sziasztok!! ( Jónapot )

Lenne egy kérdésem ..a volt feleségem a házasságunk elött vett fel hitelt a saját nevére és én voltam az adostárs ez nem lett fizetve és most végrehajtás alatt van persze az én fizetésemen. De a feleségemtöl elváltam 2009.03.16 án és a válási határozaton elismerte hogy ez az ö hitele és ezt ö fogja fizetni erre letiltották a fizetésemet.. és az lenne a kérdésem hogy ezt megtehetik??mert a pénzintézet jogászával beszéltem és azt mondta hogy ha van ilyen végzés a kezembe akkor visszavonják a letiltást tölem ,de a követelést kezelő azt mondta hogy öket ez nem érdekli szoval tiltyák a fizetésemet
erre tudna valaki válaszolni hogy mit is tehetek?
elöre is köszönöm
Szin Gábor

gyurgyo # 2009.07.02. 10:46

Köszönöm!