Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok és remélem valaki tud tanácsot adni.
2016.10.15.-én a Telekomtól vásároltam egy iPhone 7 telefont ami 2017.05.13. reggelére az éjjeli szekrényen való töltés közben extrém mértékben felforrósodott (extrém alatt tényleg azt értem, hogy kézben tarthatatlan volt) és ahogy kézbe vettem az ijedtségtől amit a forró készülék okozott a szekrényre ejtettem aminek következtében a kijelzőn repedés keletkezett. A készülék ezután nem kapcsolt be majd egy óra elteltével magától elindult es folyamatosan újraindult (ezt kb. 200x megismételte) miközben egyszerűen semmit nem lehetett vele kezdeni (még kikapcsolni sem). A végeredménye az lett, hogy egy fekete képen fehér kódok jelentek meg amely kb. 1 óráig volt a kijelzőn, közben szintén nem reagált semmire a készülék. Egy óra után kikapcsolt majd újraindult és azóta használhatatlan.
Mivel garanciális így bevittem az istyle szervízbe ahol továbbították a készüléket javításra. Megállapították, hogy szoftveresen nem tudják visszaállítani, a készülék valóban használhatatlan és javítani is csak fődarab cserével lehetséges ugyanakkor fizessek ki 60e forintot a kijelző cserére mert (bár hiába kértem) csak akkor csinálják meg.
Számomra ez elfogadhatatlan mert egy gyárilag hibás, "időzített bombát" kaptam és csak a szerencsén múlott, hogy nem gyújtott ki valamit a telefon.
A szervíznek jeleztem, hogy nem kérem a javítást mert a repedt kijelző a hibás készülék túlmelegedésének a következménye mert közel 300 ezer forintért eladtak nekem egy villanyrezsót.
Valaki tudna valami tanácsot adni, hogy kihez fordulhatnék a problémával?
Előre is köszönöm!