Kedves fórumozók!
A következő probléma kapcsán kérek tanácsot.
Rendeltem egy webboltból egy IP kamerát. Kibontottam, csatlakoztattam, elindítottam. Látszólag működött, de sehogy sem tudtam kapcsolódni hozzá, a hozzá való szoftverrel sem. Van hasonló kamerám, nincs vele gond, tehát az új darab hibás.
Írtam a webboltnak, hogy élnék a 14 napos elállás jogával, mivel hibás a kamera. Erre az volt a válasz, hogy hibás termékre nem vonatkozik a 14 napos elállás. Ezt megcáfoltam nekik egy idézettel a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709 oldalról, miszerint ha nem alkalmas a termék a rendeltetésszerű használatra, akkor élhet a vásárló ezzel a jogával.
A következő válasz az volt, hogy rendben, de csak értékcsökkent termékként tudják visszavenni, erre a részre hivatkozva: "Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.".
Megírtam nekik, hogy ez szerintem nem áll fenn, mert a hiba miatt csak kipróbálni tudtam a terméket, használni nem.
Hová tudok fordulni, ha a kereskedő nem akarja visszafizetni a teljes vételárat?