Szerintem is egyetértünk. Ha volt valamilyen tájékoztatás, akkor az mindenképpen a szerződés része.
Az én véleményem ott hangsúlyos, hogy ennek a tájékoztatásnak a megtörténtét a szolgáltatónak kell bizonyítani, mint a szerződéses kapcsolatban fölényben lévő félnek, a fogyasztó védelme miatt. És valójában egy csomó internet és kábelszolgáltatónál az ilyen ügyek igencsak gyerekcipőben járnak, és simán emulsztják a tájékoztatási kötelezettségüket, sőt nálunk a helyi kábelszolgáltató a mai napig nem volt hajlandó számomra a teljes ÁSZF-et megküldeni, hanem folyamatosan csak akivonattal traktál, amiben csak a fogyasztó kötelezettségei vannak felsorolva, pedig már többször kértem, mivel szeretném tudni, hogyan felel a zavartalan jeltovábbításért. Sőt, még az ügyfélszolgálati irodájukban is csak a kivonat tekinthető meg. szerintem pl. ilyen esetben sem hivatkozhat arra, hogy az ASZF-nek a meg nem ismerhető része vonatkozik rám, mivel én bizonyítani tudom, hogy kisérletet tettem a megismerésére, de ő egyszerűen nem működött együtt.