Köszönöm. De mi van akkor, ha nem akarom a procedúrát? Nem érdekel a levont pénz. A továbbiakban ne tudjanak. Csak kiregisztrálok, a webkártyát meg lenullázom (megszüntetem). Úgy hiába akarnak vonogatni. Csak azt az adatot tudják. Vagy kutakodhatnak tovább?
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Egy másik topicban feltettem a kérdést, de utána rájöttem hogy lehet hogy nem oda kellett volna... Előfizettem egy ismerkedős oldalon egy kétnapos premium szolgáltatásra. Webkártyával fizettem. Kb. 1200,- Ft volt . De ez a szolgáltatás a két nap letelte után automatikusan meghosszabbodik 6 hónapra. Ha ezt nem akarod, jelezni kell. Jeleztem is nekik a support oldalon is, két nyelven és e-mailben is. (Megvan a visszaigazoló válaszuk e-mailben). De mi van, ha nem veszik figyelembe, és állandóan automatikusan vonogatni akarják a díjat? Mit tudok tenni? Mi a megoldás hogy a továbbiakban ne akarják levonogatni automatikusan a díjakat? Megszüntetem, lenullázom a webkártyám? (Alig van rajta amúgy pénz, csak netes vásárlára használom) Vagy mi a megoldás ilyen esetben? Köszönöm a válaszotokat!
Szomorú örökös Igen, ebben van valami!a szamlakivonaton ott van. Hisz akkor a régi cég tudta, hogy az újnak jár az. Tovább kuldhette volna. Mindig bele írom a megjegyzésbe is a szolgaltatasi cimet mindent. Véletlen se legyen kavarodas. Szóval beazonositható... Meg fogom ezt probalni. Hogy a két cég jatsza le. Mert ezt ők kavarták meg.
Azt írtad, hogy átutalással fizetsz minden hónapban. Szerintem a másik cégnek bőségesen elég lenne a két átutalást bemutatni, hogy nincs elmaradásod, nem? Követeljék ők a jogelőd cégtől, hogy hol a zsé. Ha meg lekapcsolják, azzal maguknak ártanak szerintem, mert ahogy átvették a szerződéseket, úgy a teljes, régi szerződés állomány befizetéseit is át kellett volna venniük és nem emailben értesíteni téged a változásról, hanem szigorúan papír alapon, mivel az email még nem igazán tartozik a hivatalos kategóriába. Én ezt laikusként így gondolom, de egy ügyvéd lehet ugyanerről tájékoztatna.
En kérdeztem az új szolgaltatót a szerződésről, hogy nem az ő nevük van rajta. Aztán mondtak, hogy nem kell újat alá irni. Mert ügyvéd àltal lett a szerződések átvétele. A lakcímem változatlan. Jól van megadva. Az email cím régi volt, es az új email címet szinten tudta a regi szolgáltatóm.Még sem azt adta meg. Viszont se emailben nem jött arról, se levélben semmi, hogy új céghez kerülünk.Mert beléptem a regi emailbe már csak azért is, hogy en vagyok e a hülye es vegig néztem nyárig vissza menőleg. Semmi tájékoztató egyiktől se. Ezt az egészet úgy tudtam, meg mert az új cég azt a két havi díjat akarja amit a réginek küldtem. Mert különben lekapcsolják a szolgaltatast. Ezzel hivtak persze. Akkor diktáltak le az új szerződés azonosítóm. Hogy akkor tudjam. Most meg akkor ezek akarják tőlem. A másik cég meg nem valaszolt. Azt is kérdeztem toluk hanyadikaval vették át a szerződest stb. Annyit mondtak a szeptemberi havi díj a reginek jart. Októbertől nekik. Csak senki nem írt erről semmit.
HA jogutód akkor kellett ÚJ szerződést is kötni veled... Aztán pedig SZÁMLÁT küldeni az ÚJ cégnévvel.
Amíg nem köt új szerződést mégis mire fizetnél?
Amíg nem kaptál tőle számlát az új cégnévvel mégis mit keres rajtad?
A réginek nyilván a megkapott számla alapján fizettél. Ugye?!
Az újtól meg nem jött se szerződés se számla.
Akkor az új majd leboxolja a régivel a pénzét. Mindaddig, amíg veled nem köt szerződést!!! ÉS nem küldi ő a számlát.
Legalábbis mindaddig, amíg Be nem bizonyítja térti vevénnyel, hogy ő próbálkozott. (ugye jó levél címed van a régi szolgáltatónál megadva?!)
Ha email-re hivatkozik, akkor meg kell nézni a régi szerződésben, hogy az email cím elfogadott értesítési mód-e? (ugye jó email van a régi szolgáltatónál megadva?! és nézed is)
--
Mert ugye az értesítési címeid megváltozásának bejelentése a TE dolgod a szolgáltató felé! Hisz a szolgáltató nem gondolat olvasó...
Én a helyedben jelezném a hírközlési felügyeletnek (Nemezeti Média és Hírközlési Hatóság) az ügyet, mert ez a leírtak alapján biztosan jogszabálysértő. Amíg biztosítják az internet szolgáltatást addig szerintem fizesd a régi cégnek a díjat.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hogy mit kellene tennem az alábbi helyzetben.
Évekóta szerződésben àlltam a szolgaltatómmal. Aki mikrohullámú internetet biztosított. Minden hónapban àtutalassal fizetem a havidíjat. Amikor is 5nappal ezelőtt hív egy ismeretlen cég, hogy 2havi elmaradásom van internet terén. Kérdeztem kik ők ugyanis is tudtommal en egymasik céggel vagyok szerződésben. Nekik utaltam a havidíjat. Hát de az új cég megvasarolta a szolgaltatast, a szerződésekkel mindennel. A havi díj sem valtozik. Csak már nekik kell fizetni. Es akkor igenyeljem vissza a regi cegtől a túl fizetest. A cegvezető úr megigerte, hogy aku kéri annak vissza fizeti. Itt kezdett eloukkani az agyam. Feltettem a kérdést aki kéri? Aki nem tudja annak nem jár vissza. Nem küldi vissza? Aztàn Feltettem a kerdeseim, hogy miért nem értesítettek? Barmi, levél stb? Most feltudtak hívni. Közöltek, hogy ők küldtek emailt, meg levelet. Az emailt egy régi cimre ment. Mert hírtelen màr nem volt meg nekik az új amit vagy két éve hasznalok. Kérdeztem mikor kuldtek akkor a levelet mondja meg a napot gondolom iktattak es rakerdezek a postán. Persze ezt ő nem tudja. Tōmeges level feladas volt. Na oke. A régi cég telefon száma nem él. Csak emailben lehet kérni. Írtam. A válasz az volt kivizsgáljak az ügyet. 30nap a valaszadasig. Ismét felhúztam magam mert egy szamla ellenőrzés 5perc napra pontosan megadtam az utalast. Azóta valaszra se meltattak. És nem szeretnék ket hónapra 20ezret fizetni a netre. Mert az új cég követeli a ket havit. Ez a régi benyelte a 2havit. Nagy nehezen be léptem az emailre es vegig néztem mit kuldtek. 7.honapban jott az utolsó email a regi cégtől, hogy a havi díjat arra a szamlara küldjem. Amire küldtem. Semmi nem jött tőle. Az új cég pedig októberben állított ki számlát. Es ennyi. Nem kellet volna tajekoztatni, hogy ez és ez van a továbbiakban az uj cegnek kell fizetni? Semelyik nem küldött erről semmit. Még ha októberben meg is talalom az uj ceg altali számlát. Hát egy ilyet barki ki tud állítani. Miből kell tudnom mi van? Leginkább az érdekelne, hogy szerezhetem vissza a ket havi díjat? Plusz szerintem nem csak en jártam így. Es ahogy látom nem igazán serenykedik a vissza fizetessel. Amikor tudta, hogy az az októberi havi díj nem illeti meg. Meg sem utalta vissza. Így azért sok elofizetőt karosít meg! Fel tudom jelenteni? Ha igen milyen jogcímen! Varjak 30napot vagy minél előbb?
valentinus: Ha jol ertem, te negy honapig elo voltal fizetve a netre, amit nem fizettel. Attol, hogy te nem hasznaltad, meg ki kell fizetned. Vagy felreertettelek?
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
Tisztelt tanácsadó! 2011.01.13 kőtőttem egy éves szerzödést telenor internetre .2015.02 hó-ig használtam is.Ekkor kötöttem egy másik szolgáltatóval szerzödést.Ez idöpontól kezdödöen nem fizettem a telenoros net dijait. A szolgáltató csak akkor hajlandó meg szüntetni a netet, ha kizetem a fenn maradó 4 hónapot. A szolgáltatást február óta nem használtam.
2014.jan.20-án rosszullét miatt rohammentővel vittek kórházba. A rosszullétem alatt többek között lehánytam a számítógépem is. Másnap annyira mérges lettem a kórházban, mert nem kaptam kanalat az ebédhez, hogy hazalógtam. Már útközben sem voltam jól, otthon a lakásban kiderült, hogy az előző napi látótér kiesésem nem múlt el. Így aztán fogtam a kést,kanalat, még a biztonság kedvéért a lehányt számítógépemet is megnéztem, Nem ment a TELEKOM internet,próbáltam hibát jelenteni, de még a MODEM jelek feliratát sem láttam. Így azonnal visszakotródtam a kórházba. Ezek után kértem szemészeti szakvizsgálatot is, és csendes jól nevelt álombeteggé váltam. Este felé jelezett a rezgőmódban lévő telefonom.A TELEKOM hívott, hogy a hiba a lakásban van szerintük, én mondtam, hogy az lehet, de én meg a kórházban vagyok. Ezek után küldték a szokásos SMS-t, hogy megbeszéltük a hiba javításának a felfüggesztését.Egy hét múlva pénteken délelőtt kijöttem a kórházból, persze internet továbbra sem volt. A fejem fájt a betegség miatt, továbbra sem láttam,mint kiderült szürkehályog miatt. Megkértem a DIGI tévés ismerősömet, hogy jöjjön el, ő szidott, hogy olyan nincs, hogy egyszerre ennyire meghülyültem. DE éppen ez volt. És ekkor indult a TELEKOM internet kálvária. Összefoglalva nem engedték lemondani sem személyesen, sem E-mail-ben az internetet, én továbbra sem láttam a nyomtatott leveleket. Ennek a lezárásához kérek kérnék szakértő segítséget.
Március hónapban az Invitellel kötöttem internet előfizetést telefonos megkeresés alkalmával, 10 megát ígérve. Az előző csomag 4 megát ígért, kb. az az 1-2 mega meg is volt, kevés alkalmat kivéve. A jelen szerződés két éves, és járna hozzá elvileg wifi is. Ebből még nem láttam semmit, de legrosszabb, hogy u.annyit vagy még inkább többet fizetek mint a jelen szerződés előtt, viszont gyakorlatilag internetkapcsolatom nincs. Estéről estére nincs. Számtalan hibabejelentést ejtettem már meg, szerelő is volt kint, semmi hibát nem talált, azon kívül, hogy nincs vagy akadozik az internet kapcsolat. Rendszerint 0,20-0,40 mega a bejövő adatmennyiség. Ezzel meg se moccan semmi. Mivel bírhatom rá a szolgáltatót szolgáltatásra? Hogyan szüntethetem meg ezt a szerződést szankciók nélkül? Tkp. a semmiért fizetek. A vezetékes telefont csak a hiba bejelentésére használom szinte. Köszönöm
Tisztelt Fórumozók! Internet és kábel-tv szolgáltató számlázással kapcsolatban kérdésem van. A szolgáltató a számlát előre állítja ki. Vagyis gyakorlatilag fizetek szolgáltatásért, ami még meg sem történt. (július 02 számla kiállítás augusztusi szolgáltatásért, amit július 5-én kapok meg aug 01 fiz határidővel) Lényegében a szolgáltató most 3 havi tartozásról ír (a júniusi számlát fizetéskor július elején fizettem, a júliusit még nem az augusztusit pláne nem).
Jogos ez a számlázási 'rend'? Ezzel a hozzáállással még a közüzemi (áram, víz, stb) szolgáltatónál sem találkoztam (még).
*Így akár a fennmaradó 24 hó hűségidő teljes díját fizethetem egyben akár ma is.
Sziasztok! Interneszolgaltatomnal december 1-vel mondtam fel a szerzödest. Többször megkerestem öket, hogy mikor viszik el a telepitett hardware-eket. Mire minden alkalommal azt a valaszt kaptam az ÜSZ-tol, hogy ök nem tudjak megmondani. Tovabbra is kaptam a szmalakat, amit szinten serelmeztem es bejelentettem az ÜSZ-nak. Ök termeszetesen ismetelten melyen hallgattak. Ezt követöen a mult heten fogalmaztam egy szivhezszolo levelet a szolgaltatonak, hogy szerelje le azonnali hatallyal a cuccait, tovabba serelmezem, hogy semmilyen visszajelzest nem kaptam a szerzödes felmondasara. Erre ma kapok egy levelet, hogy akar jogi uton is be akarjak rajtam hajtani a dijakat, amiket eddig nem fizettem be, december ota. Merthogy en 2 eves szerzödest kötöttem. Megjegyzem hatarozatlan idöre kötöttem a szerzödest. Megneztem a szerzödest, es nagyon elcsodalkoztam. A szerzödesben fellelhetöek a valaszthato csomagok azok arai, ill mindegyik sor mellett talalhato egy "akcio" szocska. Alabb talalhato ket rublika melyben meg lehet adni a szerzödes idötartamat honapokban kifejezve, vagy a masik rublikaban tol-ig intervallumban. Ez nalam nincs kitöltve. Mint ahogy en nyugodt szivvel alairtam a papirt, mert nem volt semmilyen idökorlat. Most arra hivatkozik a szolgaltato, hogy marpedig en 2 eves szerzödest kötöttem, mert a papir aljan apro betüvel az olvashato, hogy az akcios csomagok csak hüsegvallalassal ervenyesek. Nabumm. Ilyenkor mi van? A szerzödes egyebkent nagyon nevetseges, egy fenymasolt papirocska, raadasul nem is az irta ala, aki ott volt a bekötesnel. A szerzödesben hangsulyozom, hogy nem szerepel tol-ig ill X honap hüsegvallalas. Mit tehetek? Megjegyzem azert mondtam fel a szolgaltatast mert elegedetlen voltam vele. Nem teljesitettek a rendelkezesre allast sem, ill idöközben modositottak a szolgaltats technikai parameterein is, amit velem nem közöltek. A valaszokat elöre is köszi.
Körülnéztem. Tudod, az agglomerációban kicsit nehezebb ügy volt szolgáltatót találni, így is örültem, hogy ez az egy volt. Azóta persze jöttek még, de ez most van... Jelenleg sincs még netem, most átpasszoltak a Matávhoz, miszerint ők fogják a műszaki részét (szerelés, stb) elvégezni. Felhívva őket igen goromba módon vontak kérdőre, hogy "mi közük nekik az Invitelhez"? Nem értem én ezt az egészet, továbbra is várok egyre fogyó türelemmel...
Biztos vagy benne, hogy körülnéztél alaposan? Ha volt inviteles ADSL, akkor volt a többi szolgáltató is. Csak vannak olyan szolgáltatók, akik kevesebbet reklámoznak, nem tartanak fönn költséges irodákat, és viszonteladókon keresztül is árulnak.
Akkor te jót választottál, én sajna megszívtam velük, de az előző lakóhelyemen csak ők voltak, senki más nem foglalkozott nettel. Egyébként az Invitelről van szó - a tisztán látás kedvéért...
Egyébkémnt kíváncsi vagyok ki ez a villámgéza internetszolgáltató.
Nekem az interware, úgy helyezte át a szolgáltatást, hogy egy hét átfedés volt a két szolgáltatás között, hogy biztosan legyen netem. és csak egyet fizettem természetesen.
De a szolgáltatásuk szünetel, mert a szolgáltatást a szerződés szerinti helyen és nem máshol kell nyújtani, ez a hely pedig az áthelyezési kérelem beérkeztét követő 30. naptól az új lakás.
Az talán lehet még bökkenő, hogy a szolgáltatásuk nem szünetel, hiszen az előző lakóhelyemen még le sem szerelték, bár ettől függetlenül nem tudom használni! Ezzel együtt is felmondhatom?
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.