A flottaüzemeltető akitől a bérlemény van azért kezdte el a regisztrációt, mert a törvényi változások után ténylegesen gondolkozott rajta, hogy forgalomba helyezteti saját költségén az autóit, majd magyar rendszámmal tovább lehet bérelni az autókat. A fő probléma ezzel az volt, hogy mivel nagy értékű autókról van szó, itthon nehéz olyan bankot találni, aki ezeket hasonlóan "rugalmasan" hitelezné/lízingelné, mint amilyen rugalmasan ez németországban történt. Ezért csak elkezdték a regisztrációt, mondván hogy 3 hónap alatt kiderül hogyan tovább...
Jelen pillanatban ott tart a dolog, hogy megkapták az engedélyt arra, hogy "rész-regadóval" maradhasson a német rendszám a törlesztés végéig... Ezzel annyi a gond, hogy a végén ugye be kell fizetni a regadót és ha magyar rendszám kerül az autóra akkor az már itthon érdemes tartani... Korábban a lízin lejárta után vagy elhoztam maradványértéken vagy visszaadtam és a lízin folytatásával hoztam helyette új autót.... Ez így nehézkesebb lesz, mert a regadó innentől kidobott költség........