Jó napot kívánok,
Szeretnék tanácsot kérni abban az ügyben hogy a Toyota Corolla tipusú autónkat elvittük szervízbe a következő hibával: "nem gyorsúl az autó" más hibát nem észleltünk. 2 nap múlva hívtak hogy kész az autó mehetünk érte. Elmentünk a kocsiért és azzal fogadtak amennyiben újra felmerül a probléma vigyük vissza és csak egy 8000ftos alkatrészt kell benne kicserélni a férjem persze kérdezte miért nem történt meg a csere de a válasz csak annyi volt mert így is működik az autó. 6 dolgot cseréltek ki rajta 58000ftot fizettünk. Elhoztuk a kocsit és pár nap múlva megint jelentkezett a probléma....Ezekszerint olyan dolgokat cseréltek ki amelynek köze sem volt a hibához. Visszavittük az autót egy szombati nap ott hagytuk a műhely előtt. Kedden hívtam a szerelőt hogy mi a probléma természetesen nem nézte még meg..elég lekezelően is viselkedett...Szerdán felhívott és lazán benyögte úgymond hogy rossz a porlasztó az autóban a szivattyú illetve a tank tele van törmelékkel és az új szivattyú 400000 ft a használ 160 + Áfa vagy elküldöm megjavítattni a szivattyút. Na most kérdezem én ekkora károkat hogy nem vettek észre az első szervíznél? És ugye ők 8000 ftos alkatrészről beszéltek amire fül tanú is volt. Így nagy tanakodásra amellett döntöttünk javítsák meg az alkatrészt...Most hétfőn felhívtam és közölte velem az alkatrész nem javítható 140.000ftért küldenek egy másikat futárszolgálattal...Részemről az a felháborító hogy amikor első alkalommal volt ott az autó miért nem ismerték fel a hibát ha állítólag megnézték..Itt valaki hibázott..a férjem Ausztria és Magyarország között használja az autót mi lett volna ha autópályán egyszer csak leáll vagy bármi ilyen dolog? Nekem a kérdésem a következő ebben az esetben lehet e valamilyen kártérítési követelésünk vagy garanciára való jogunk? Egyébként egy Bosch autószervízről beszélünk nem "feketén" csináltattuk a tisztán látás kedvéért. Elnézést hogy levelem hosszúra sikeredett. Várom válaszát.
Üdvözlettel és köszönettel
Nikolett