Utolsó ötletként fordulok hozzátok, hátha valaki mond valami okosat:
2006. karácsonyán vásároltunk egy Sony lcd tv-t 500 e Ft-ért. Fél év múlva az 1/3 részén jelentkezett egy fekete folt. Hívtuk a szervízt, a szerelő látta a helyszínen a hibát, elszállította, majd 1 hónap múlva visszahozták, hogy náluk a hiba nem jelentkezett, tehát a tv jó. Nyuszik voltunk, nem tettünk semmit, de pár hónap múlva újabb hiba jelentkezett a meglévő mellé, a kép és a feliratok időnként beremegnek, elcsíkozódnak. Újból szervíz, kijöttek, látták a hibát, elvitték a tévét, igéretett tettek arra, hogy felhívnak, mi lesz vele. Két hét után mi telefonáltunk, mire közölték, hogy lcd csere lesz, majd újabb három hét után visszhozták a készüléket. Mi azonnal beüzemeltük a szerelő jelenlétében, s rögtön beremegett a kép, amit ő is látott. Hivta a főnököt, aki azt mondta, hogy akkor vigye vissza. De neki támadt egy ötlete, hogy a kocsijából behoz egy másik tévét, bizonyítandó, hogy nem a tévében van a hiba, hanem a jelforrásban. Ez lett a veszte, mert a másik tv jól működött, míg mellette a mién rángatózott. Erre megint hívta a főnököt, majd visszavitte a tévét. Közben felvettük a kapcsolatot a Sony Hungária Kft-vel, akik a szervízmanagerhez továbbították a dolgot, aki a mai napig nem hívott fel minket, nem tájékoztatott, hogy hol tart az ügy, pedig már többször telefonáltunk.
Közben már a második hónapon is túl vagyunk tv nélkül. Felhívtuk a szervízt megint, ahol közölték, hogy a készüléken nem látszik a hiba, de rátesznek egy szoftverfrissítést.
Az az érdekes, hogy a hibát a szerelő itt mindig látja, látta a különbséget a másik készülékkel együtt is, ott bent pedig soha nem látják ugyanazok az emberek.
Nem tudjuk mit tudnánk tenni, mi lehetne a folytatás.