A Zara üzletben online vásároltam 2 db ruhát, összesen 30.000 Ft értékben, június 25- én rendeltem meg és fizettem ki. Az üzletben vettem át július 10-én. Július 30-án, tegnap emailben elálltam a szerződéstől. A saját vállalásuk, hogy 30 napom van a visszavitelre. Tehát úgy számoltam, hogy augusztus 9- e az utolsó nap, mikor még visszavihetem. Ma, 31-én azt a választ kaptam, hogy a visszavitel már nem lehetséges, mivel a 30 napot ők onnan számolják, hogy a raktárból elindult a ruha a bolt fele. Úgy érzem, megtévesztés áldozata lettem. Minden webshop onnantól kezdve szokta számolni a visszavitelre biztosított napokat, amikor a terméket átveszem. A bolt szabályzata így szól szó szerint: “Visszaküldés. Online vásárlás: Önnek 30 napja van a megrendelése szállítási dátumától számítva.”
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősül-e ez? Milyen lépéseket tehetek? Visszakaphatom a pénzem? Felháborítónak tartom ezt és úgy érzem becsaptak, átvertek.
Webshop visszáru
Forma1
2024.07.30. 17:34
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség