Eladtam egy autót (2006 évj., 1.6 dízel) egy kereskedő cégnek, átnézték, stb. adásvételi. Másnap hív, hogy az alapjárat egy kis ideig hidegindításnál egyenletlenül jár. Mondtam nálam jó volt, nem vettem ilyent észre. Telnek a hónapok, 5 hónap múlva felhív újra majd közli, hogy most hozta ki a szervízből fizessem ki a számlát 300e. Ft (4 befecskendező).
Kérdezném, hogy szó nélkül, se papír, semmi beleegyezésem, se nem tudtam, hogy mi van autóval, köteles vagyok egy számlát kifizetni? Tegyük fel, hogy autóval nem sokat mentek. Esélyt nem kaptam, hogy én javíttassam, vagy visszavegyem vagy bármi más, csak egy legdrágább szalon-szerviz számla.
Az ügy már ott tart, hogy 3. alkalommal megyünk bíróságra, most szakértő lett kérve. 2 éve történt az eladás, az autót már tovább értékesítette a cég, nincsenek meg a kiszedett alkatrészek, csak egy számla az egész történetből. Indokolt, hogy én kifizessek 4 új alkatészt egy 10 éves autóba?
A legfő kérdésem inkább az, hogy egy szakértő mit fog megállapítani így a levegőben, ami befolyásolhatná az ügy kimenetelét?
Hibás teljesítés - Bírósági per
Miruati
2018.04.28. 19:39
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség