Már kiállították az igazolást arról, hogy rendezve lett a tartozás. Azt nem tudom, hogy ki lehet-e kérni a papírokat, mert mi van akkor, ha az értesítő leveleket másnak (a férjemmel egyező nevű férfi) vette át? Szívesen megnézném, hogy hová, milyen címre szóltak azok a levelek! Akkor azokat nem lehet kézbesítettnek tekinteni, ha más címre küldik, és ott egy azonos nevű átveszi!? Ez így szabályos? - Gondolom nem. Azt nem tudja valaki, hogy van-e értesítési kötelezettsége a banknak, vagy a bank által megbízott behajtó cégnek? Dolgoztam közigazgatásban, ott is meg volt a menete, hogy miként, milyen határidőkkel kell értesíteni az ügyfeleket. Elképzelhető, hogy megtehetik, hogy éveken keresztül nem értesítik az ügyfelet? A behajtó cégnél azt is állították, hogy nem találták a címünket (közben költöztünk 3-szor.(Kekkh-nél át lett jelentve a lakcím) Érdekes 2001-ben meg megtalált a levél?
Mert ha azt nézzük, akkor 2001-ben jött az utolsó (és egyben első) levél hozzám, amit én, vagy bármely családtagom vett át.
Köszi