ez az olcsóbb, számla nélküli javíttatás hátulütője...
a szervíz rossz autót adott vissza
A hiba oka a mérvadó, amit te tapasztaltál azok csak következmények. Ha nem tudod bizonyítani a hibákat, a szakszerűtlen javításokat, és az általad kifizetett vállalkozói díjakat, akkor elég nehéz lesz igényt érvényesítened.
Köszönöm a reagálásokat.
Az autó hibája: a forgalom kellős közepén fekete füstöt okádva megállt,majd nem lehetett indítani.A szervízbe be lett húzva.
Az autó és a forgalmi leadásakor semmit nem kaptam és azóta sem.Számlát sem kaptam.
Kérjem el a vásárlók könyvét és írjam bele a problémámat ill.azt,hogy semmilyen papírt nem adtak? Ha nem adják oda a vásárlók könyvét,akkor mit tehetek,kihez forduljak?
Kedves apuska2!
Kevés az infó.
Legalább "részletes" számla van?
Úgy tűnik a Munkalap (hiba felvétel) nem áll a rendelkezésére.
Feltételezem a forgalmi leadásakor nem kapott "munkalap" másolatot.
Az a bizonyos husika, vagy "túlzott" bizalom.
Mindent lehet, ha tudja bizonyítani.
A pereskedés előlegezett költsége nagyságrendben megegyezik a kárral. Ja és min két év;-(
http://levaltas.5mp.eu/web.php?… 2014 okt. látogató > mint 17500
{autodidakta}
Az ütk ne legyen LEVEZETÖ ELNÖK és JKV. VEZETÖ
Épp csak azt nem írtad le, hogy mi volt az autó hibája. Főtengely csapágy? Ennyi alapján elsőra az tűnik logikusnak, hogy azt a kárt fizessék meg amit azzal okoztak, hogy rosszul diagnosztizálták a hibát, ezáltal felesleges költségeket okoztak neked.
Az alábbi ügyben szeretnék segítséget kérni:
Ez év szeptember elején saját cégem lízingelt kisteherautója meghibásodott,szervízbe került (nem márkaszervíz,egy betéti társaság által üzemeltetett műhelybe)Először azt mondták porlasztóhibás,miután túl drágának ítéltem meg az általuk mondott árat,így magam szereztem alkatrészt (újat),amit beszereltek.Majd ezután közölték,hogy a turbót is ki kell cserélni.Ismét túl magas árat mondtak,így ismét én szereztem alkatrészt(újat).Másfél hónapig volt a szervízben az autó,majd közölték,hogy az autó jó,vihetem.Elvittem az autót,majd mintegy 10 km megtétele után,az autó kerregő,csettegő hangot adva megállt .Azonnal jeleztem nekik telefonon,hogy probléma van.Az autót elhúzatták,majd megkeresték a márkaszervizet,hogy adjon egy árajánlatot a javításra.Ez megtörtént,de az 1,2 milliós ajánlatot meghallva,azonnal intézkedtem egy olcsóbb motorszerelő iránt.Az autó végülis 520.000 ft-ért elkészült,kifizettem,jelenleg is működik.
Ezután bejelentettem a bt. vezetőjének,hogy a hanyag munkavégzésük következtében nekem min. 520.000 ft közvetlen károm (motorjavítás) keletkezett,amit fizessenek meg.Ettől elzárkóznak (szerintük ők nem hibáztak),felajánlotta,hogy a náluk felmerült költségeket nem kell kifizetnem.Ettől viszont én zárkóztam el.Viszont elismerte,hogy az autót a náluk töltött idő alatt elvitték egy másik szervízbe.Itt a motor felől furcsa hangokat hallottak,amit jeleztek is nekik,de ennek a kontár szervíznek a vezetője,csak legyintett,mondván túl kevés kilométer van benne ahhoz,hogy motorikus baja legyen.Így adták oda nekem az autót...Mintegy 10 km megtétele után gyakorlatilag olyan meghibásodás keletkezett, teljes motorgenerált kellett végezni.
A kialakult helyzetben úgy érzem egyértelműen megállapítható a szervíz felelőssége, hiszen az autóra azt mondták,hogy jó,de az 10 km után nem működött.
Kérdéseim a következők: milyen jogi lépéseket tehetek a károm megtérítése ügyében? Illetve, van e jogi alapja további kártérítésnek is? Ugyanis az autó lizingelt,a lízingdíjat akkor is fizettem,amikor önhibámon kívül nem használhattam a kocsit.Jelzem,hogy a kontár szervíz még a mai napig nem adta át a munkalapot sem,gondolom azt akarják eljátszani,mintha nem is lett volna ott a kocsi.A fogyasztóvédelem megkeresésére is gondoltam.
Köszönöm a segítséget.
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02