Ma már nem csupán arról szól egy vállalkozás, legyen az akár egy egyszemélyes, kézműves termékeket gyártó “cég”, hogy elkészítjük a terméket, eladjuk, a hasznot zsebre tesszük, és mehetünk is tovább.  (X)

A 21. század hajnalán ugyanis temérdek törvényi előírásnak kell megfelelni, illetve rengeteg dokumentációs kötelezettség is terheli a vállalkozó szellemű egyéneket.

Vegyük csak példának okáért a termékek címkézését. A törvény előírja ugyanis, hogy minden terméken szerepelnie kell számtalan adatnak. Többek között a termék nevének, a pontos összetételének, a szavatossági idejének, a gyártó megnevezésének, elérhetőségeinek, illetve sok esetben még speciális figyelmeztetéseknek is meg kell jelenniük. Ez pedig eszközért kiált!

Megéri saját nyomtatóval dolgozni!

Ahogyan egy általános nyomtató is alapfelszereltségnek számít a legtöbb vállalkozásnál, úgy a címkenyomtató beszerzését is érdemes megfontolni. Hiszen ahogy cikkünk elején írtuk: törvényi kötelezettség a megfelelő címkékkel ellátni a termékeinket.

Mivel ez a fajta nyomtató feltehetően szintén napi szinten használatban lenne még egy kisebb vállalkozás esetében is, ezért garantáltan nem éri meg a nyomdába szaladgálni, sőt, bizonyos mennyiségek esetében – ha az például túl alacsony – a nagyobb nyomdák nem is vállalják el a megbízást.

Ilyenkor jöhet jól egy kisebb teljesítményű termék, amely pontosan és hatékonyan tudja kielégíteni az igényeinket. Természetesen többféle változat kapható a címkenyomtatóból is a etikett-cimke-shop.hu oldalán, így akár nagyobb teljesítményűt is választhatunk, sőt, még hordozható verzió mellett is letehetjük a voksunkat.

A címke brandépítésre is kiváló!

Amellett, hogy a ránk vonatkozó jogszabályoknak megfelelően működünk, ha korrektül felcímkézünk mindent, még egyéb funkció betöltésére is felhasználhatjuk ezt az öntapadós lehetőséget.

A címkén ugyanis szerepelhet a nevünk, a logónk, a mottónk – tulajdonképpen bármi, ami a mi védjegyünk.

Ezzel pedig kitűnően építhetjük a saját márkánkat, így duplán megéri kellő gondossággal nyomtatni a címkéket. Ha már így is, úgy is kell a címke, akkor legyen olyan, ami kellőképp odavonzza a tekinteteket, aminek láttán a vásárlók kapásból tudják majd: a mi termékünkkel van dolguk.

A minőségi címke árulkodó!

Ahogy a rossz minőségben nyomtatott megfelelője is. Ha ugyanis a vásárló már a címkén az igénytelenség és a nemtörődömség jeleit véli felfedezni, akkor bizony jogosan merül fel benne a kérdés: vajon a termék esetében is hasonló élmények várnak majd rám?

Éppen ezért tekintsünk úgy a címkékre, mint olyan részekre, amelyek a rólunk szóló első benyomást nagymértékben befolyásolják. Ha kiváló minőségben, esztétikus és informatív, egyben pedig egyedi címkék virítanak a termékeinken, akkor feltehetően újabb törzsvevőt szereztünk magunknak!