A civil szervezetek beszámolójukat az üzleti év zárását követő év május 31-ig kötelesek letétbe helyezni az Országos Bírósági Hivatalba (OBH) közzététel céljából.
A beszámolót, illetve a közhasznúsági mellékletet, az elektronikus eljárásra kötelezett szervezet elektronikusan (az ún. Ügyfélkapun vagy Cégkapun keresztül), egyéb esetben papír alapon – eredetben vagy hitelesített másolatban – küldheti meg az OBH – 1363 Budapest, Pf.24. – részére, vagy személyesen is leadhatja az OBH Országos Nyilvántartási Iroda Ügyfélszolgálati Irodájában (1055 Bp., Szalay u. 16.).
A beszámolók gyors és hatékony feldolgozása és az ügytorlódás elkerülése érdekében a bíróságok kérik, hogy minden szervezet a beküldésnek csak egyik útját válassza!
Az Országos Nyilvántartási Iroda Ügyfélfogadási ideje – telefonon és személyesen:
Hétfő-Csütörtök: 9.00-16.00 óra
Péntek: 9.00-13.00 óra
Telefon:
06-1/354-4165
06-1/354-4115
06-1/354-4295
Ebben az időszakban a telefonhívások száma is megnövekszik. Amennyiben a bíróságok munkarátsai a leterhelt telefonvonalak miatt nem elérhetőek, kérdések a civilinfo@obh.birosag.hu e-mail címen is feltehetőek, a bíróságok minden esetben választ fognak adni.