Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az multi-level marketing rendszerben értékesített Lavylites márkanevű kozmetikai termékcsalád népszerűsítésekor a Cloulyn Pro Ltd. és az Assort Flex Kft. a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint, mert megalapozatlan állítások jelentek meg a termékek gyógyhatásáról és egészségre gyakorolt hatásáról, a jogsértésért 90 millió forint bírságot szabott ki a hivatal.
A GVH közleménye szerint megállapították, hogy 2013 augusztusa és 2015 novembere között széleskörű hatásokat ígérő, de megalapozatlan állításokkal népszerűsítették a Lavylites termékcsaládba tartozó tusfürdőket, testápolókat, testpermeteket, samponokat, szájápolókat és arckrémet. A GVH a gyártó Cloulyn Pro Ltd.-vel szemben 50 millió forint, a forgalmazó Assort Flex Kft.-re pedig 40 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozások érdekelvű felelősségének megállapítása miatt, hiszen a vállalkozások érdekében állt a magatartás folytatása az elért árbevétel révén.
A GVH vizsgálata tanúvallomások, irati bizonyítékok és a helyszíni szemle alapján tárta fel a kereskedelmi gyakorlatot, valamint az értékesítési rendszert. A Cloulyn Pro Ltd. egyetlen alkalommal sem tett eleget adatszolgáltatási kötelezettségének. Az érintett kozmetikai termékeket különböző tájékoztató anyagokban, előadásokon és disztribútori honlapokon is reklámozták, megvásárolni pedig csak multi-level marketing rendszerben lehet.