Az Országos Betegjogi, Ellátottjogi, Gyermekjogi és Dokumentációs Központ (OBDK) a korábban létrehozott 7 regionális irodája mellett további 12 megyei kormányhivatalban beteg-, ellátott-, gyermekjogvédelmi feladatokat ellátó Információs Pontok működését indította el. Ennek köszönhetően az OBDK – az egészségügyi intézményekben, a különböző telephelyeken működő szociális és gyermekvédelmi intézményekben rendszeresen biztosított jogvédelmi fogadóórákon túl – az ország minden megyeszékhelyén biztosítja a jogvédelmi képviselők szolgáltatásainak integrált elérését is.
A Győr-Moson-Sopron megyei, a Veszprém megyei, a Bács-Kiskun megyei, a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei, a Heves megyei, a Nógrád megyei, a Komárom-Esztergom megyei, a Tolna megyei, a Vas megyei, a Békés megyei és a Somogy megyei kormányhivatalokban havonta egy alkalommal – a kormányhivatalok hirdetményein, az OBDK és a kormányhivatalok honlapján jelzett időpontban és helyszínen – az OBDK munkatársai személyes konzultációt biztosítanak az adott megye lakosainak.
A fennmaradó többi megyeszékhelyen – Zalaegerszegen, Pécsen, Székesfehérváron, Miskolcon, Szegeden, Debrecenben és Budapesten – a 2012-ben TÁMOP 5.5.7-08/1-2008-0001 „betegjogi, ellátottjogi és gyermekjogi képviselői hálózat és civil jogvédő munka fejlesztése” című kiemelt projekt keretében kialakított Regionális Iroda látja el ugyanezen feladatokat.