A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa a 2005. szeptember 28-án tartott tárgyalásán megállapította, hogy a Budapest Hitel és Fejlesztési Bank Részvénytársaság 2005. január és április között folytatott „Privát kölcsöne mellé most egy DVD-t is hazavihet” reklámkampánya a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas volt. A Versenytanács a Budapest Bankot 5 millió forint bírság megfizetésére kötelezte.
A jelen eljárásban vizsgált reklámokban szereplő állítások azt a képzetet kelthették a fogyasztókban, hogy bármely Privát Kölcsön típus mellé a bank egy DVD-t ad ajándékba, noha erre csak korlátozott körben került sor, a Privát Kölcsön Expressz elnevezésű termékek mellé nem adtak készüléket. A bírság meghatározásakor a Versenytanács figyelembe vette, hogy a Budapest Bankot a Gazdasági Versenyhivatal már többször elmarasztalta fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartás miatt.