Két tévécsatorna indul hétfőtől, de a műsoruk terjesztésére a kábelszolgáltatókkal még nem kötöttek szerződést. A televíziók segítséget kapnak az RTL Klubtól. Az ORTT vizsgálódik.
Kijátszotta-e a médiahatósággal kötött műsorszolgáltatási szerződését az RTL Klub? Ezt vizsgálja az Országos Rádió és Televízió Testület. Hétfőtől két új televíziós csatorna is indul, amelyek több szállal kötődnek az RTL-hez. Pedig a csatorna az országos frekvencia elnyerésekor azt vállalta, hogy korlátozza magát, nem vesz részt további műsorszolgáltatásban.
A jelentős médiakampánnyal beharangozott két program az m+ (móka) és az f+ (film). Adásaikban láthatóak lesznek a kereskedelmi tévé olyan műsorai, mint a Heti hetes vagy a Barátok közt. A programok mellett az RTL Klub értékesíti a két tévé reklámidejét is. Ennek hátterében az áll, hogy az országos tévé saját reklámidejét – amely a médiatörvény szerint óránként legfeljebb 12 perc – már jó előre eladta, így kisebb csatornák hirdetéseinek értékesítésével tud újabb százalékot szerezni a piacból.