Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) etikai ad hoc bizottsága határozata szerint a Vodafone új tarifa reklámja sérti a Magyar Reklámetikai Kódex előírását – közölte az ÖRT.
A reklámban vezetékes telefonokat és telefonfülkéket a szemétbe dobálnak, amely az ÖRT döntése szerint nem felel meg a tárgyilagos és tisztességes összehasonlítás követelményének. Tekintettel arra – fogalmaz az ÖRT -, hogy a piacon elérhető vezetékes előfizetői szolgáltatások száma jól behatárolható, a tárgyalt reklám valamennyi vezetékes előfizetői szolgáltatás jó hírnevét is sérti. Az ÖRT elítéli a durva összehasonlítást tartalmazó kampányt és az etikai normát sértő tevékenység abbahagyására szólítja fel a Vodafone-t. A testület szerint a versenytársakat támadó, lejáratni szándékozó reklámoknak nincs helyük a magyar reklámvilágban.