A közzétett 2001-es felvételi statisztikák szerint páratlan rekordot állított fel a Budapest Kommunikációs Főiskola (www.bkf.hu). Újonnan indult intézményként már az első felvételi évben több mint 35-szörös volt a túljelentkezés az intézmény államilag finanszírozott üzleti kommunikáció szakára. A szakonkénti átlagosan 11-szeres túljelentkezés meghaladja a manapság is legnépszerűbb karrierpályának számító jogi karokét is. Több mint 2800-an felvételiztek az intézménybe a 2001-es évben, ami csaknem a kétszerese az összes többi kommunikáció szakra felvételiző diáknak. Ennek oka minden bizonnyal az, hogy a szakma meghatározó oktatói vállalták el az intézmény felkérését és az országban egyedül itt működik üzleti kommunikáció szak. Nem véletlen, hogy az intézmény új szakok indítását, illetve a keretlétszámok bővítését tervezi. Az üzleti életben meghatározó a marketing és a PR szerepe, aminek intézményes kereteit a felsőoktatásban a BKF töltheti be. Nagy előny, hogy a Főiskolát elvégzőknek nem kell a szokásos munkaerő-piaci túlkínálattól tartaniuk.
Csak az jelenthet nehézséget a jelentkezőknek, hogy speciális felvételi rendszert működtet az intézmény, amely a diákok médiapiaci és közéleti ismereteit is próbára teszi. Dr. Zsuffa Ákos továbbképzési igazgató elmondása szerint erre még nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a 2002-es írásbeli és szóbeli felvételin. Nem véletlen, hogy a hivatalos felkészítő évfolyamon végzett diákok teszik ki a felvettek 60 százalékát. Az érintett diákok a Főiskolán érdeklődhetnek a várható felvételi követelményekről, hiszen az év során ez alapján kell készülniük.